hirdetés
hirdetés
hirdetés

Keresztre feszítenek-e, ha egy világjárvány idején nem csak CSR-kommunikációt folytatsz?

A világjárvány okozta sokk az első pillanattól megváltoztatta a kommunikációs aktivitásokat. Az eladásösztönző és image kampányok helyét villámgyorsan vették át az együttérzést, támogatást vagy CSR-aktivitást lobogtató üzenetek. De meddig tarthat a morális alapokon nyugvó döntéshozatal egy gazdasági válság közepén és skandalumnak számít-e szembe menni az árral? Somlyai Dóra, a Black Page Consulting ügyvezetőjének véleménycikke.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Somlyai Dóra, Black Page Consulting, ügyvezető-tulajdonos
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Fürkésztük a jövőt, elemeztük az idei évet a szakma nagyágyúival. 

Az MTÜ bejelentette, hogy Palvin Barbara mellett ő lesz az MTV EMA budapesti helyszínének másik műsorvezetője.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Valódi szakmai vélemények:

https://www.marketingweek.com/generic-covid-ads-waste-time-budget/

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/content-marketing-thought-leaders/2020/what-should-ads-look-like-in-the-time-of-recession-
#
Nesze semmi, fogd meg jól.
Különös, hogy egy kríziskommunikációs szakember, ha itt a krízis, valójában semmi érvényeset nem képes mondani. Csupán kérdéseket tesz fel, mint egy kisgyerek. És
a konklúzió, hogy "el kell tudni engedni a napi szorongást" és "örüljünk minden kreatív ötletnek"?
Ezért kár volt ennyit püfölni a klaviatúrát.
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés