hirdetés
hirdetés
hirdetés

Keresztféléves képzések indulnak a Zsigmond Király Egyetemen

Az Óbuda-Békásmegyeren működő, immáron bő egy éve egyetemi státusszal rendelkező felsőoktatási intézmény, a Zsigmond Király Egyetem újra szélesre tárja kapuit és a februárban induló keresztféléves képzéseire várja a továbbtanulni vágyókat.

hirdetés

Három képzési szinten, üzleti-közgazdasági, kommunikációs és társadalomtudományi területen lehet tanulni nappali vagy levelező tagozaton.

A sikeres jelentkezés és felvételi érdekében kiemeljük, hogy képzési szintenként és szakonként eltérőek a felvételi követelmények, így valóban fontos, hogy a jelentkezők az igényeinek és a felvételi (érettségi) követelményeknek megfelelő szakot válasszanak!

  • A sikeres jelentkezést támogatandóan személyes konzultáció és tanácsadás lesz november 11-én, szombaton 9-13 óra között. Az egyetemi képzésekre pedig november 15-ig lehet jelentkezni.

Képzési szintek:

felsőoktatási szakképzések már 240 ponttól

alapszakok már 280 ponttól

mesterszakok akár állami ösztöndíjas finanszírozással is

Tagozatok:

nappali

levelező

Az egyetem elérhetősége: 1039 Budapest, Kelta utca 2.

Kapcsolat: uni-zsigmond.hu | This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | 0614547610

Jelentkezési határidő: november 15.

Kezdés: 2018 februárjában.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés