Keressük a Kreatív sörbloggerét!

A Kreatív keresi azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmákra szülőhazájába, Belgiumba és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában.

hirdetés

A belga Grimbergen sör magyarországi bevezető kampányának részeként 2016. szeptember 8-án egy sajtóutat szervez újságírók részére a Grimbergen sör szülőhazájába Belgiumba. A sajtóúton a kiválasztott újságírók és szakmai bloggerek mellett részt vehet a Kreatív egyik olvasója is.

Keressük tehát azt az olvasónkat, aki a Grimbergen vendégeként (azaz az utazást és a szállást a sörmárka állja) szívesen utazna el Belgiumba, nézné meg a Grimbergen sörüzemet, és erről az utazásról tudósítaná a Kreatívot, írna, fényképezne és ha nagyon lelkes, akár videót is készíthet.

Nyilván most sokan magukra ismertek és részt vennének ebben a kellemes mókában.

A következőt kell tennetek:

  1. Írjátok le maximum 300 karakterben, hogy miért szeretnétek részt venni ezen az utazáson!
  2. Írjátok le egy mondatban, hogy miért ti lennétek az ideális jelöltek!
  3. Küldjétek el, hogy eddig milyen jellegű tartalmakat készítettetek. Lehet ez blog, mikroblog, Facebook-oldal (url), vállalati hírlap (pdf), tévéműsor, reklámfilm (link), fotósorozat, novella, regény, bármi amiből megtudjuk, hogy milyen jellegű tartalomgyártásban vagytok a legjobbak.
  4. Küldjetek magatokról egy fotót is!

Ez az egész csomag ne legyen túl nehéz (max. 1 megabájt) és küldjétek el a

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre SÖRTÚRA tárggyal!

Ki fog nyerni?

A beérkezett pályázatok közül a Kreatív szerkesztősége és a Grimbergent forgalmazó Carlsberg képviselői közösen döntik el, hogy végül ki vehet részt az utazáson.

A legesélyesebb az a jelölt, aki a legkreatívabb tartalom-előállító, illetve aki már korábban is készített blogot, mikroblogot, és/vagy olyan Facebook-oldallal, Instagram-csatornával, Youtube-csatornával rendelkezik, amelynek jelentős követőtábora van.

A játék menete:

  • Pályázni legkésőbb augusztus 10-én éjfélig lehet.
  • A legjobb pályázatokból egy rövid kivonatot a Kreatívon is közölni fogunk.
  • A pályázatokat augusztus 15-ig elbíráljuk, majd értesítjük a nyertest, illetve a Kreatívon is megjelentetjük, hogy ki lesz a szerencsés.
  • A sörtúra időpontja: szeptember 8.

Egy videó a Grimbergenről:

Hogyan kell elképzelni egy ilyen túrát?

Az utazás során a résztvevők megismerkedhetnek a Grimberger titokzatos világával, amelyről később majd mi is írunk. Most mindössze annyit érdemes leírni, hogy a sörfőzdét 1128-ban alapította a grimbergeni apátság, az azóta eltelt majdnem ezer év alatt, számos viszontagsággal kellett szembenézni a szerzeteseknek: háromszor teljesen leégett az apátság, amit minden alkalommal újjáépítettek. Innen ered a Grimbergen szimbóluma a főnixmadár.

A Grimbergen élménytúrára számos országból érkeznek újságírók és bloggerek. Az utazást a meghívó, azaz a Grimbergen szervezi és természetesen a költségeket is ők állják. A szállás Brüsszelben lesz, onnan indul a csoport 8-án a Grimbergen apátságra, ahol a sörfőzde bemutatása, sörkóstolás, gálavacsora, showműsor szórakoztatja a nemzetközi újságírósereget.

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.