hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kérdőív a MÚOSZ működéséről

A szakmai szövetség arra kíváncsi, hogy milyen szolgáltásokat várnak tőlük az újságírók. 

hirdetés

„Mivel az elmúlt években rengeteget változott a médiamunkások egzisztenciális helyzete, valamint a médiapolitikai, technikai, szakmai, gazdasági és társadalmi környezetünk is, így alapkérdéseket kell firtatnunk: kik vagyunk még együtt a MÚOSZ-ban? Milyen körülmények között dolgozunk? Miben látjuk szakmai szövetségük mai és talán változó feladatait? Milyen szolgáltatásokat várunk, remélünk az újságíró-szövetségtől?" - írják a felhívásban. 

A kérdőív (erre) körülbelül 10 perc alatt abszolválható és anonim, de a kitöltők kérésre részt vehetnek a szövetséget érintő további elektronikus konzultációban is.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.