hirdetés
hirdetés
hirdetés

Képzeld újra pályázat a Kibutól

Egy tárgyból kell játékot készíteni, amiről egyperces videót vár a Kitchen Budapest és a Magyar Telekom. Május 24-ig lehet beküldeni a pályázatokat.

hirdetés

Az idei TEDxDanubia konferencián Gábor George Burt és a Kitchen Budapest (Kibu) egy játékos vetélkedőt hirdetett, hogy kihozza az emberekből a gyerekkori kreativitásukat. Arra kérték a közönség tagjait, hogy néhány fős csapatokban egy egyszerű, mindennapi tárgyakból álló csomag tartalmából, építsenek föl egy többek által közösen játszható játékot.

Ezen felbuzdulva a Kitchen Budapest a Magyar Telekom támogatásával pályázatot hirdet. Az online kommunikációs feladatok ellátására és a pályázat népszerűsítésére a Stylewalker Promotiont kérték fel.

A feladat ugyanaz, mint ami a TEDxDanubia konferencián volt: egyszerű, előre meghatározott hétköznapi tárgyakból kell összerakni egy játékot, ami az emberi képzelet szabadságát és az adott tárgy újragondolásának lehetőségeit szemlélteti. A játék kitalálásánál a cél, hogy a lehető legeredetibb módon értelmezzék újra a pályázók a felhasznált tárgyakat. Erről egy maximum egyperces videót kell készíteni, majd feltölteni valamelyik videómegosztó weboldalra.

A nevezések közül egy kreatív szakemberekből álló zsűri kiválasztja a két legsikeresebb játékot. A győztes csapatok belépőt nyerhetnek a következő magyarországi TEDx eseményre, valamint a Volt, a Campus illetve a Balaton Sound fesztiválok valamelyikére, valamint néhány Samsung Galaxy Mini okostelefon is gazdára talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés