hirdetés
hirdetés
hirdetés

Képzeld újra pályázat a Kibutól

Egy tárgyból kell játékot készíteni, amiről egyperces videót vár a Kitchen Budapest és a Magyar Telekom. Május 24-ig lehet beküldeni a pályázatokat.

hirdetés

Az idei TEDxDanubia konferencián Gábor George Burt és a Kitchen Budapest (Kibu) egy játékos vetélkedőt hirdetett, hogy kihozza az emberekből a gyerekkori kreativitásukat. Arra kérték a közönség tagjait, hogy néhány fős csapatokban egy egyszerű, mindennapi tárgyakból álló csomag tartalmából, építsenek föl egy többek által közösen játszható játékot.

Ezen felbuzdulva a Kitchen Budapest a Magyar Telekom támogatásával pályázatot hirdet. Az online kommunikációs feladatok ellátására és a pályázat népszerűsítésére a Stylewalker Promotiont kérték fel.

A feladat ugyanaz, mint ami a TEDxDanubia konferencián volt: egyszerű, előre meghatározott hétköznapi tárgyakból kell összerakni egy játékot, ami az emberi képzelet szabadságát és az adott tárgy újragondolásának lehetőségeit szemlélteti. A játék kitalálásánál a cél, hogy a lehető legeredetibb módon értelmezzék újra a pályázók a felhasznált tárgyakat. Erről egy maximum egyperces videót kell készíteni, majd feltölteni valamelyik videómegosztó weboldalra.

A nevezések közül egy kreatív szakemberekből álló zsűri kiválasztja a két legsikeresebb játékot. A győztes csapatok belépőt nyerhetnek a következő magyarországi TEDx eseményre, valamint a Volt, a Campus illetve a Balaton Sound fesztiválok valamelyikére, valamint néhány Samsung Galaxy Mini okostelefon is gazdára talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés