hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kép is kell a szöveghez

Hogyan lehet bekerülni a reklámszakmába? Erre a kérdésre ad választ a tavalyi Portfolio Night után a DDB-hez felvett Tóth Anikó Dóra.

hirdetés

A Portfolio Night népszerűsítésre a szervezők interjúkat készítettek a tavalyi eseményen sikeresen szereplő fiatalokkal. Tóth Anikó Dóra, a DDB szövegírója azt tanácsolja a szövegíró-jelölteknek, hogy vizuális munkához értő ismerős segítségét vegyék igénybe, egészítsék ki a bemutatni kívánt ötleteiket, mert ami megmutatható, az könnyebben átmegy.  

 

Az idei Portfolio Night május 23-án az Umbrella irodájában lesz. Bővebb információ elérhető itt és itt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Én a cikket kritizáltam, nem a videót. Nekem hozzá tartozott volna a cikk témájához, hogy hova került a PN-ról a hölgy, de megértem, ha a kreatív online másképp
gondolja. Csak tudod, Attila, annyi mocskos dolgot hall manapság az ember, hogy hajlamos mindig a legrosszabbra gondolni.
válasza hozzászólásához
#
És akkor még egyszer, csak mert ez a lényeg, bár a többi nagyobb hangsúlyt kapott helytelenül: a Portfolió Night egy nagyon hasznos és pozitív rendezvény, ahol valóban
lehetőség nyílik - nem mindenkinek, nyilván - hogy bekerüljön a reklámszakmába az, akiben megvan benne a tehetség, akarat és minden más, ami ehhez a szakmához
szükséges. Szóval jöjjön minél több fiatal tehetség, és én azt javaslom, gondolja át, miért szeretne ő bele saját magába, mert ez nem feltétlenül a kiválóan
összerakott porfólió, ne aggódjon, ha ez nincs neki, ettől még el tudja adni magát, néha egyetlen jó ötlet elég ehhez (kezdetnek:).
válasza hozzászólásához
#
Nyugalom, ekkora baj azért nincs, szerintem én nem hűháztam, pont arról beszélek, hogy nem az a lényeg, hogy hol kezdte, hanem hogy elkezdte valahol a PN segítségével,
vagy ez tényleg nem jött át abból, amit írtam? Egyébként ha egy online fórumon megjelenik valami, azt gyakran kommentálni szokták, és ha valakinek - jelen esetben
drjustice24-nek - más a véleménye, vagy máshogy tudja, azt meg szokta írni, ennél akár durvább hangnemben is, ez az internet természete, amivel a munkánk során napi
rendszerességel szembesülünk, szal nem kell ezen felháborodni, én ráadásul nem támadtam vagy vádoltam hiteltelenséggel senkit. Mindegy, most viszont én nem értem a
felháborodásodat, esküszöm...

válasza hozzászólásához
#
Szia,

Mi a Portfolio Nights médiapartnere vagyunk, szeretjük egymást, támogatjuk, DE a videókat nem mi készítettük. Tessék felvenni a telefont és őket nyaggatni, hogy
hitelesek-e vagy sem. A videóhoz annyi közünk van, hogy kitettük. Komolyan azon megy hűha, hogy a hölgy nem említette, hogy a BBDO-nál kezdett, és nem kérdezte meg tőle
a PN riportere, hogy biztos, hogy a DDB-nél kezdtél, nem máshol? A jó isten áldjon meg benneteket, ez nem életszerű.
#
Minden személyeskedéstől elhatárolódva: Anikó valóban a BBDO-nál kezdett a PN után egy elég ötletes figyelemfelhívó önkampánnyal megsegítve az egyébként is elég
jó esélyeit, és gyorsan felvette a ritmust, ami a kreatív munkához elengedhetetlen. Ennek részben az is oka volt, hogy olyan környezetbe került, amely értékelte az ő
személyiségét, akarását, kreativitását.
Valószínűleg bele kerülhetett volna a cikkbe a hitelesség kedvéért, ha már ez volt az ő útja, de a lényegen nem változtat: a tehetséget nem (mindig) elég
birtokolni, azt meg kell mutatni, és el kell tudni adni, dolgozni kell azon, hogy a megfelelő mederbe legyen terelve az a pozitív rezgés, ami enélkül elveszne, önmagába
omolna, és építő energia helyett önpusztító örvénnyé válna. Neki sikerült, mert nagyon akarta. Másnak is sikerülhet, ha nagyon akarja.
válasza hozzászólásához
#
Hello szakmaiújságírásozó,

Ha elolvasod a cikket, akkor kiderül, hogy az interjút nem a Kreatív készítette. Konkrétan ez áll a cikkben leírva: "A Portfolio Night népszerűsítésre a szervezők
interjúkat készítettek a tavalyi eseményen sikeresen szereplő fiatalokkal."

üdv,
ba
#
Csak az igazság kedvéért: a megszólaltatott szövegírót a BBDO Budapest fedezte fel, és alkalmazta a tavalyi Portfolio Night után. Kár, hogy ez az infó már nem fért
bele a cikkbe. Jó, jó, tudom. A szakmai újságírás nem kívánságműsor.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés