hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kép is kell a szöveghez

Hogyan lehet bekerülni a reklámszakmába? Erre a kérdésre ad választ a tavalyi Portfolio Night után a DDB-hez felvett Tóth Anikó Dóra.

hirdetés

A Portfolio Night népszerűsítésre a szervezők interjúkat készítettek a tavalyi eseményen sikeresen szereplő fiatalokkal. Tóth Anikó Dóra, a DDB szövegírója azt tanácsolja a szövegíró-jelölteknek, hogy vizuális munkához értő ismerős segítségét vegyék igénybe, egészítsék ki a bemutatni kívánt ötleteiket, mert ami megmutatható, az könnyebben átmegy.  

 

Az idei Portfolio Night május 23-án az Umbrella irodájában lesz. Bővebb információ elérhető itt és itt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Én a cikket kritizáltam, nem a videót. Nekem hozzá tartozott volna a cikk témájához, hogy hova került a PN-ról a hölgy, de megértem, ha a kreatív online másképp
gondolja. Csak tudod, Attila, annyi mocskos dolgot hall manapság az ember, hogy hajlamos mindig a legrosszabbra gondolni.
válasza hozzászólásához
#
És akkor még egyszer, csak mert ez a lényeg, bár a többi nagyobb hangsúlyt kapott helytelenül: a Portfolió Night egy nagyon hasznos és pozitív rendezvény, ahol valóban
lehetőség nyílik - nem mindenkinek, nyilván - hogy bekerüljön a reklámszakmába az, akiben megvan benne a tehetség, akarat és minden más, ami ehhez a szakmához
szükséges. Szóval jöjjön minél több fiatal tehetség, és én azt javaslom, gondolja át, miért szeretne ő bele saját magába, mert ez nem feltétlenül a kiválóan
összerakott porfólió, ne aggódjon, ha ez nincs neki, ettől még el tudja adni magát, néha egyetlen jó ötlet elég ehhez (kezdetnek:).
válasza hozzászólásához
#
Nyugalom, ekkora baj azért nincs, szerintem én nem hűháztam, pont arról beszélek, hogy nem az a lényeg, hogy hol kezdte, hanem hogy elkezdte valahol a PN segítségével,
vagy ez tényleg nem jött át abból, amit írtam? Egyébként ha egy online fórumon megjelenik valami, azt gyakran kommentálni szokták, és ha valakinek - jelen esetben
drjustice24-nek - más a véleménye, vagy máshogy tudja, azt meg szokta írni, ennél akár durvább hangnemben is, ez az internet természete, amivel a munkánk során napi
rendszerességel szembesülünk, szal nem kell ezen felháborodni, én ráadásul nem támadtam vagy vádoltam hiteltelenséggel senkit. Mindegy, most viszont én nem értem a
felháborodásodat, esküszöm...

válasza hozzászólásához
#
Szia,

Mi a Portfolio Nights médiapartnere vagyunk, szeretjük egymást, támogatjuk, DE a videókat nem mi készítettük. Tessék felvenni a telefont és őket nyaggatni, hogy
hitelesek-e vagy sem. A videóhoz annyi közünk van, hogy kitettük. Komolyan azon megy hűha, hogy a hölgy nem említette, hogy a BBDO-nál kezdett, és nem kérdezte meg tőle
a PN riportere, hogy biztos, hogy a DDB-nél kezdtél, nem máshol? A jó isten áldjon meg benneteket, ez nem életszerű.
#
Minden személyeskedéstől elhatárolódva: Anikó valóban a BBDO-nál kezdett a PN után egy elég ötletes figyelemfelhívó önkampánnyal megsegítve az egyébként is elég
jó esélyeit, és gyorsan felvette a ritmust, ami a kreatív munkához elengedhetetlen. Ennek részben az is oka volt, hogy olyan környezetbe került, amely értékelte az ő
személyiségét, akarását, kreativitását.
Valószínűleg bele kerülhetett volna a cikkbe a hitelesség kedvéért, ha már ez volt az ő útja, de a lényegen nem változtat: a tehetséget nem (mindig) elég
birtokolni, azt meg kell mutatni, és el kell tudni adni, dolgozni kell azon, hogy a megfelelő mederbe legyen terelve az a pozitív rezgés, ami enélkül elveszne, önmagába
omolna, és építő energia helyett önpusztító örvénnyé válna. Neki sikerült, mert nagyon akarta. Másnak is sikerülhet, ha nagyon akarja.
válasza hozzászólásához
#
Hello szakmaiújságírásozó,

Ha elolvasod a cikket, akkor kiderül, hogy az interjút nem a Kreatív készítette. Konkrétan ez áll a cikkben leírva: "A Portfolio Night népszerűsítésre a szervezők
interjúkat készítettek a tavalyi eseményen sikeresen szereplő fiatalokkal."

üdv,
ba
#
Csak az igazság kedvéért: a megszólaltatott szövegírót a BBDO Budapest fedezte fel, és alkalmazta a tavalyi Portfolio Night után. Kár, hogy ez az infó már nem fért
bele a cikkbe. Jó, jó, tudom. A szakmai újságírás nem kívánságműsor.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés