hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kell még gondoskodás a kis Kökinek

Nagy lendülettel és vastag pénztárcával érkezett a semmiből a hazai hirdetők csapatába a Köki Terminál. Kritika.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Panka, amit leírtál, azzal nem tudok vitatkozni, mert újra le kellene írni, ami a cikkben is benne van. Sajnálom, ha dolgoztál az ügyön és igazságtalannak érzed ezt a
véleményt. Lacinak igaza van, belülről minden másképp néz ki. Annak viszont nagyon örülök, hogy ennyiszer leírtad a nevem!
válasza hozzászólásához
#
Ámen!
Ez is azt bizonyítja, hogy ez-az bizony még nem volt kész a nyitásig. (Így pl. a kommunikáció sem lett egészen kiforrott...).
Ám a naptár nagy úr,főként ha már eleve csúszásokkal terhes!

Ilyeneket csőstül láttunk '89 előtt is. És akkor is magyarok voltunk! Most akkor mi fog változni, ha mi magunk nem változunk?
A legjobb találmány talán a tükör, amit a civilizáció valah kigyúrt magából. A tükör, mert kérdésekre késztet. Akérdések meg válaszokat várnak...
válasza hozzászólásához
#
Kedves Cinka Panna! Téged olyannyira az indulataid vezérelnek most (nyilván nem véletlenül...), hogy nem tudsz objektív lenni. Ez, az adott helyzetben nem baj,
valószínűleg minden alkotó ember így van ezzel. Elfogultak vagyunk az iránt, ami a "miénk".
Csak azért mondom ezt, hogy indokoljam, miért nem gondolom, hogy most vitatkoznunk kéne...

Nekem nincs semmilyen közöm az említett kampányokhoz, tehát csupán, mint egyszerű, mezei, reklámbefogadó és -élvező "utcaember" csatlakoztam Román Balázs
véleményéhez. ...És nem tudtál onnan eltántorítani! (Én a reklám mellett zenélek is, pontosan tudom, milyen a "kicsattanó életöröm". Elsősorban könnyed, laza! Azt
javallom, hallgass korai Beatlest,és hamar ráérzel :)) !
#
Ha a hozzászólásokat olvasom, akkor gyakorta az az érzésem, hogy olyanok kritizálják a kritikusokat, akiknek közük van az adott kampányhoz. Nincs ezzel baj! Ez is egy PR
felület, ha valaki jól használja. : )
A terminál kommunikációjának egyébként ez a kisfilm ártott a legtöbbet. Erről persze nem az ügynökségek tehetnek, hanem inkább a tervezők. Én velük fizettetném
ki a kampányköltségek egy részét, no meg a takarítónő bérét.

subba.blog.hu/2011/10/17/ekozben_a_koky_terminalon?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_10_17&utm_campaign=index
#
Tényleg. Román Balázs már megint…
Jött, szöget látott - és jól fején találta…
Csakhogy eközben az történt, hogy nekem ütött szöget a fejembe, na, nem Román Balázs…
Hanem az, hogy azzal a lendülettel, amivel lekicsizi a „semmiből jött” Köki Terminalt, elragadtatottan piedesztálra emeli a Westendet… Érdekes… ütött szöget a
fejembe…. mintha épp a Westenddel szemben feszítene a Köki Terminal nyitását hirdető óriásplakát?! Lehet, hogy a Westend tetejéről oly igen bosszantó lenne ez a
látvány?
Aztán nézzük csak: Román Balázs szerint a Köki Terminal logója játszóházhoz passzol…. vagy gyerekruha-kereskedéshez.
Aggódom. Azt hiszem, Román Balázs nem jókor került játszóházba. Vagy koravén volt, vagy túlkoros, de az csaknem biztos, hogy nem tanult meg játszani. Így eshet meg
az, hogy rossz néven veszi, ha életöröm, vidámság, játékosság árad valamiből. Hogy jön ahhoz egy „kőtömb”, hogy „emberközelinek”, szeretnivalónak akarjon
látszani?
Ugyanez a baja a filmmel is… Azt írja: „A nyitást beharangozó reklámfilm nagyszerű. Ha csak a képkockákat és a filmes megvalósítást nézzük.”
Szelíden kérdem: egy filmnél mit nézzünk?! Román Balázs megmondja: Nincsenek igazán kitalált szerepek, nincs cselekmény, vagyis nincsen tartalom, nincs kapaszkodó. A
főszereplők férfiak, akik a Köki építkezésén dolgoznak, aztán inkább ritmusra táncolnak, dobolnak… aztán mosolyogva kisétálnak a képből. Egy segítséget ad a
reklám a nézőnek: a zenét. Ennek köszönhetően nem rossz nézni, viszont üzenet nem jön át, nincs, ami megragadjon.”
Hát, igen…
Én azt hiszem, nem a kóddal van a baj, hanem a megfejtőjével… Mert ha valamit áthat az életöröm, a kicsattanó, vagy csak szimpla hétköznapi vidámság, akkor nagy a
baj, ha ennek semmi üzenetértéke nincs egy fiatalember számára.
Kedves Román Balázs, egyetértek… kellene egy kis - szeretetteljes - gondoskodás… a vagdalkozó fenegyereknek!
#
Román Balázs ezúttal is fején találta... tényleg kellett volna még egy kicsit tornázni a "szeren", hogy költséghatékony legyen a befektetés.
Ráadásul (Balázs nem említi, de...)ugyanezeket tudja az Örs vezér terén az Árkád is (minden szempontból elérhető). És ott a kommunikáció ráadásul a kezdetektől
sugároz egy igen erős "divatos" karakterjegyet. (Nekem az Árkád a "takarékszövetkezet" is, mert "útba esik jövet-menet" /ez utóbbiért elnézést kérek minden jóravaló
kollégától:)))/ )
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés