hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kékben és New York-i DJ-vel bulizott a Person

A Brody Studiosban ünnepelte a 10. születésnapját az ügynökség november 30-án.  Az este színe a kék volt, a design mellett még a koktélokat is kékre festették a házigazdák. Sok klassz kép a galériában!

hirdetés

Az est alkalmából a Person a saját arcára formálta a Brody Studios terét. Az esemény házibuli-koncepciója mellett a szervezők igyekeztek nemcsak a céget, hanem a kollégákat is bemutatni a vendégeknek, amelyet egy személyes infókkal teli vetítés és egy speciális tabló is segített a helyszínen. Például azt is megtudhatták a vendégek, hogy a „personauták" 10 évesen mik akartak lenni, miért döntöttek a mai foglalkozásuk mellett, mi a kedvenc idézetük vagy éppen mi volt az eddigi legemlékezetesebb házibuli élményük. A zenéről a csapat kedvenc amerikai DJ-je, DJ Mahogany gondoskodott - írta meg nekünk az ügynökség.

A Person csapata és Árr Mariann, a Generali marketing és ügyfélélmény vezetője
További képekért kattints! Kép: Stereoteam

„Amikor az év házibuliját akartuk megszervezni, sokat gondolkodtunk azon, hogy mitől lesz tökéletes minden. Aztán rájöttünk, hogy egy házibuli mindig akkor igazán emlékezetes, ha jó a társaság. Úgy érzem, ez most sikerült, és boldog vagyok, hogy egy ilyen társaságban ünnepelhettünk együtt” - mesélte Hampuk Richárd, Person CEO-ja a szülinapi buli kapcsán.

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés