Kék fényt termel a szemüvegkeret, hogy viselője boldogabb legyen

Pont az ilyen esős napokra tervezték azt a kék fényt kibocsátó eszközt, amely bár hasonlít a szemüvegre, üveget nem, csak annak keretét tartalmazza. Tervezői szerint a szemüreg körüli területre vetített kék fény segít leküzdeni az álmosságot, és még jobb kedvre is deríti viselőjét.

Egy osztrák startup közérzet- és hangulatjavító eszköznek szánta a Pocket Sky névre keresztelt szemüvegkeretét, amely viselőjét jótékony, nyugtató és kreatív energiákkal képes feltölteni. A zsebből bármikor előhúzható keretet egyszerűen csak az orrnyeregre kell helyezni, és állítólag húsz perc viselés után már a hatását is lehet érezni – írja cikkében a Geeky Gadgets.

Az eszközt elsősorban a jetlaggel küzdő utazóknak, és az éjszakába nyúlóan dolgozóknak ajánlják, de az olyan időszakokra is, amikor már a szürke égbolt látványától is levertnek érezzük magunkat.

"Gyakorlatilag úgy működik, mint a Nap: egészen lágy, halványkék fény segítségével képes hatni az alvási ciklust irányító melatonin hormon termelődésére. Vagyis a legtermészetesebb módon növelhetjük vele teljesítményünket, és biztosíthatjuk magunknak a jó körzetet" – magyarázzák a cég weboldalán, ahol arról is írnak, hogy az NBA észak-amerikai profi kosárlabdaliga már egy ideje teszteli játékosainál a Pocket Sky-t. Ők a hosszabb repülőutak során a fényterápiát használják arra, hogy könnyebben alkalmazkodhasson szervezetük az új időzónához, és, hogy a lehető leggyorsabban elérjék teljesítményük csúcsát. 

A külső akkumulátorral és mobiltelefonnal egyaránt feltölthető szemüvegkeret idén megkapta a dizájn Oscarjának számító Red Dot-díjat a hordható fényterápiás eszköz kategóriában, amelyre a múlt héten egy közösségi finanszírozós kampányt is építettek. Utóbbi még most is szépen pörög, a tervezett összeg már az első öt órában összegyűlt rá, pedig a keret nem olcsó, 99 euróért (~31 ezer forintért) kínálják most, de kétszer ennyiért tervezik év végén piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.