hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kék Dunára lett nagykorú a Hill & Knowlton

Két órás dunai hajótúrával, a Kék Duna keringő szakadatlan melódiájával, wellness pálinka kompozícióval és pókerversennyel ünnepelte 18. születésnapját a Hill & Knowlton magyarországi irodája.
hirdetés

Október 15-én ünnepelte 18. születésnapját az egyik legnagyobb globális pr-ügynökség, a Hill & Knowlton hazai irodája. A Millenium I nevet viselő hajón a nagykorúvá vált ügynökséget Lakatos Zsófia ügyvezető mellett Göllner András köszöntötte, aki a magyar irodát alapította és idén senior tanácsadóként újra csatlakozott a vállalathoz. Beszédében elmondta, 1996-ban 24 tanácsadóval hagyta ott az irodát, amelynek létszáma ma nagyjából a fele, de optimizmusát fejezte ki a jövőbeli növekedéssel kapcsolatban.


Az ünneplést a közép-európai szóvivők harmadik konferenciája keretében rendezték, így az est házigazdájának szerepét Orodán Sándor, a Magyar Szóvivők Egyesületének elnöke töltötte be, aki Szilvásy Péter kíséretében egy speciális itallal, a wellness pálinka kompozícióval köszöntötte a Hill & Knowltont. [A különlegességről a Szívlapáton írtunk bővebben.] A konferenciára és a születésnapra Londonból Budapestre látogatott Stuart Smith, a Hill & Knowlton régiós vezetője is.

A Kék Duna keringő ismétlődő zenéjével aláfestett kétórás dunai hajóút, egy Esterházy-torta és néhány pohár pezsgő után a vendégek (már akinek volt fényképes igazolványa) a Tropicana Casinoban rendezett pókerversennyel folytatták az ünneplést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés