hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kék Dunára lett nagykorú a Hill & Knowlton

Két órás dunai hajótúrával, a Kék Duna keringő szakadatlan melódiájával, wellness pálinka kompozícióval és pókerversennyel ünnepelte 18. születésnapját a Hill & Knowlton magyarországi irodája.
hirdetés

Október 15-én ünnepelte 18. születésnapját az egyik legnagyobb globális pr-ügynökség, a Hill & Knowlton hazai irodája. A Millenium I nevet viselő hajón a nagykorúvá vált ügynökséget Lakatos Zsófia ügyvezető mellett Göllner András köszöntötte, aki a magyar irodát alapította és idén senior tanácsadóként újra csatlakozott a vállalathoz. Beszédében elmondta, 1996-ban 24 tanácsadóval hagyta ott az irodát, amelynek létszáma ma nagyjából a fele, de optimizmusát fejezte ki a jövőbeli növekedéssel kapcsolatban.


Az ünneplést a közép-európai szóvivők harmadik konferenciája keretében rendezték, így az est házigazdájának szerepét Orodán Sándor, a Magyar Szóvivők Egyesületének elnöke töltötte be, aki Szilvásy Péter kíséretében egy speciális itallal, a wellness pálinka kompozícióval köszöntötte a Hill & Knowltont. [A különlegességről a Szívlapáton írtunk bővebben.] A konferenciára és a születésnapra Londonból Budapestre látogatott Stuart Smith, a Hill & Knowlton régiós vezetője is.

A Kék Duna keringő ismétlődő zenéjével aláfestett kétórás dunai hajóút, egy Esterházy-torta és néhány pohár pezsgő után a vendégek (már akinek volt fényképes igazolványa) a Tropicana Casinoban rendezett pókerversennyel folytatták az ünneplést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés