hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kedves gesztus ez egy ügynökségtől

Az ügynökségi piacon viszonylag ritka, hogy egy kolléga 20 évig egy cégnél dolgozzon, különösen úgy, hogy a cég alapításától kezdve végigkísérje a növekedés különböző szakaszait, a tevékenységi kör bővülését. A HD Group kedves gesztust tett, ez közleményben számolt be nekünk arról, hogy az egyik kolléga szerdán volt pontosan 20 éve a cégnél: Bujdosó Ilona hoszteszként kezdte, ma a trade divízió szenior account menedzser munkatársa.

hirdetés

„Nagyon fiatalon csöppentem hoszteszként ebbe a szakmába, majd nem sokkal később egy kis, három fős céghez, az akkor még Hazay-Deckerhez. A szakma még akkor éledezett, nem is lehetne összehasonlítani a mai világot az akkorival. Még hipermarketek sem voltak, faxon fogadtuk a megrendelést, egyetlen telefonszámunk volt. Mi lehetett volna akkor nagyobb kihívás, mint részt venni egy szakmának a kialakulásában? És ahogy teltek az évek, mindig és mindig találtam egy új kihívást, mert az ügynökség maga is folyamatosan fejlődött. Nincs két egyforma napom, miközben csak egy ügynökség létezik számomra, a HD Group. A szakma az egy dolog, viszont a vezetőim és a csapatom mindennél fontosabb. Elmondhatom, hogy rengeteget kaptam tőlük és még szeretnék is nagyon sokáig” – mesélt az ügynökségnél töltött húsz évéről maga az ünnepelt, Bujdosó Ilona, a HD Group szenior account menedzsere.

Bujdosó Ilona
Bujdosó Ilona

„Húsz évvel ezelőtt egy kockás füzettel és csinos hoszteszlányokkal kezdtem a HD-t, akkor a piacon az instore marketing volt az újdonság. Azóta integrált kommunikációs ügynökség csoporttá fejlődtünk, amelyben a trade marketing divízió mellett az event részlegünk is kinőtte magát és a cégcsoport reklám és médiaügynökséggel is bővült” – nyilatkozott ennek kapcsán az alapító, Decker Róbert. Hozzátette: „Mindig nagyon lényeges szempont volt a cég fejlesztésében a kollégák megtartása, motiválása, hiszen ők adják az ügynökség valódi értékét. Éppen ezért nagy öröm és fontos visszajelzés a számunkra, hogy Bujdosó Ilona az alapítás óta erősíti a csapatunkat.”

„Ilike óriási támogatás és érték, mind nekem, mind a HD teljes csapatának. Bár nem rég óta vezetem a HD trade divízióját, egyszerre megnyugtató és inspiráló a tudat, hogy együtt dolgozhatok vele. Boldog húsz évet!” – üzente Ertl Erzsébet, a HD Group business unit igazgatója.

A Kreatív is gratulál a kollégának!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés