hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György

hirdetés

Kaszás György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Kaszás György (Illusztráció: Kovács Lehel)
1994-re az első nálunk bejegyzett multi, a McCann Erickson az ország vitathatatlanul legerősebb és legnagyobb forgalmú reklámügynökségévé vált, Kaszás György kreatívigazgató pedig túl volt két, a kilencvenes évek elejét meghatározó reklámon: a Nescafén az akkor még cérnavékony Rékasi Károllyal a főszerepben, valamint a távkapcsolós Nestlé-szpoton a „Mindegyik táblában egy jó pohár tej van” fősorral. Még egy, az előbbieknél lényegesen fontosabb reklám fűződik a nevéhez: a Pannon GSM „Kapucsók” szpotja 2001-ből.

Kaszás számára a reklám nem munkahelyi elfoglaltság, nem névjegykártya, hanem életmód és gondolkodásforma. Neki a kreativitás a munkafolyamat, a terv, a koncepció, amely az élet minden részére kiterjed, legnagyobb szabású munkája pedig maga a McCann volt. Amikor tizenhét év után 2005-ben szakmai és emberi konfliktusok miatt távoznia kellett, saját bevallása szerint egészsége ráment, szakmai karrierje ideiglenesen megtört.

Mit tanultunk tőle?

Élethosszig szerelmesnek lenni egy ideálba.

Nem soroljuk fel, hány, ma kreatívigazgatóként vagy ügyvezetőként tevékeny ember került ki a McCanntől a kezei alól, csupán egy adatot közlünk: az ügynökség csúcspontján negyvenkilenc kreatív dolgozott alatta hét kreatívcsapatban. Az örökké tartó elégedetlenségen és a sokszor teljesíthetetlen maximalizmuson túl látni kell, hogy Kaszás nemcsak a reklámnak szentelte az életét, hanem alighanem a reklámba is fog belehalni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés