hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György

hirdetés

Kaszás György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Kaszás György (Illusztráció: Kovács Lehel)
1994-re az első nálunk bejegyzett multi, a McCann Erickson az ország vitathatatlanul legerősebb és legnagyobb forgalmú reklámügynökségévé vált, Kaszás György kreatívigazgató pedig túl volt két, a kilencvenes évek elejét meghatározó reklámon: a Nescafén az akkor még cérnavékony Rékasi Károllyal a főszerepben, valamint a távkapcsolós Nestlé-szpoton a „Mindegyik táblában egy jó pohár tej van” fősorral. Még egy, az előbbieknél lényegesen fontosabb reklám fűződik a nevéhez: a Pannon GSM „Kapucsók” szpotja 2001-ből.

Kaszás számára a reklám nem munkahelyi elfoglaltság, nem névjegykártya, hanem életmód és gondolkodásforma. Neki a kreativitás a munkafolyamat, a terv, a koncepció, amely az élet minden részére kiterjed, legnagyobb szabású munkája pedig maga a McCann volt. Amikor tizenhét év után 2005-ben szakmai és emberi konfliktusok miatt távoznia kellett, saját bevallása szerint egészsége ráment, szakmai karrierje ideiglenesen megtört.

Mit tanultunk tőle?

Élethosszig szerelmesnek lenni egy ideálba.

Nem soroljuk fel, hány, ma kreatívigazgatóként vagy ügyvezetőként tevékeny ember került ki a McCanntől a kezei alól, csupán egy adatot közlünk: az ügynökség csúcspontján negyvenkilenc kreatív dolgozott alatta hét kreatívcsapatban. Az örökké tartó elégedetlenségen és a sokszor teljesíthetetlen maximalizmuson túl látni kell, hogy Kaszás nemcsak a reklámnak szentelte az életét, hanem alighanem a reklámba is fog belehalni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

A két rajzfilmhős a Death Stranding világában bolyong, és azon gondokodnak, mi legyen a lombikban lakó csecsemővel.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés