hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György

hirdetés

Kaszás György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Kaszás György (Illusztráció: Kovács Lehel)
1994-re az első nálunk bejegyzett multi, a McCann Erickson az ország vitathatatlanul legerősebb és legnagyobb forgalmú reklámügynökségévé vált, Kaszás György kreatívigazgató pedig túl volt két, a kilencvenes évek elejét meghatározó reklámon: a Nescafén az akkor még cérnavékony Rékasi Károllyal a főszerepben, valamint a távkapcsolós Nestlé-szpoton a „Mindegyik táblában egy jó pohár tej van” fősorral. Még egy, az előbbieknél lényegesen fontosabb reklám fűződik a nevéhez: a Pannon GSM „Kapucsók” szpotja 2001-ből.

Kaszás számára a reklám nem munkahelyi elfoglaltság, nem névjegykártya, hanem életmód és gondolkodásforma. Neki a kreativitás a munkafolyamat, a terv, a koncepció, amely az élet minden részére kiterjed, legnagyobb szabású munkája pedig maga a McCann volt. Amikor tizenhét év után 2005-ben szakmai és emberi konfliktusok miatt távoznia kellett, saját bevallása szerint egészsége ráment, szakmai karrierje ideiglenesen megtört.

Mit tanultunk tőle?

Élethosszig szerelmesnek lenni egy ideálba.

Nem soroljuk fel, hány, ma kreatívigazgatóként vagy ügyvezetőként tevékeny ember került ki a McCanntől a kezei alól, csupán egy adatot közlünk: az ügynökség csúcspontján negyvenkilenc kreatív dolgozott alatta hét kreatívcsapatban. Az örökké tartó elégedetlenségen és a sokszor teljesíthetetlen maximalizmuson túl látni kell, hogy Kaszás nemcsak a reklámnak szentelte az életét, hanem alighanem a reklámba is fog belehalni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés