hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György

hirdetés

Kaszás György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Kaszás György (Illusztráció: Kovács Lehel)
1994-re az első nálunk bejegyzett multi, a McCann Erickson az ország vitathatatlanul legerősebb és legnagyobb forgalmú reklámügynökségévé vált, Kaszás György kreatívigazgató pedig túl volt két, a kilencvenes évek elejét meghatározó reklámon: a Nescafén az akkor még cérnavékony Rékasi Károllyal a főszerepben, valamint a távkapcsolós Nestlé-szpoton a „Mindegyik táblában egy jó pohár tej van” fősorral. Még egy, az előbbieknél lényegesen fontosabb reklám fűződik a nevéhez: a Pannon GSM „Kapucsók” szpotja 2001-ből.

Kaszás számára a reklám nem munkahelyi elfoglaltság, nem névjegykártya, hanem életmód és gondolkodásforma. Neki a kreativitás a munkafolyamat, a terv, a koncepció, amely az élet minden részére kiterjed, legnagyobb szabású munkája pedig maga a McCann volt. Amikor tizenhét év után 2005-ben szakmai és emberi konfliktusok miatt távoznia kellett, saját bevallása szerint egészsége ráment, szakmai karrierje ideiglenesen megtört.

Mit tanultunk tőle?

Élethosszig szerelmesnek lenni egy ideálba.

Nem soroljuk fel, hány, ma kreatívigazgatóként vagy ügyvezetőként tevékeny ember került ki a McCanntől a kezei alól, csupán egy adatot közlünk: az ügynökség csúcspontján negyvenkilenc kreatív dolgozott alatta hét kreatívcsapatban. Az örökké tartó elégedetlenségen és a sokszor teljesíthetetlen maximalizmuson túl látni kell, hogy Kaszás nemcsak a reklámnak szentelte az életét, hanem alighanem a reklámba is fog belehalni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés