hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karrierépítésről beszélget Jedlicska Márton és Marosi Gergő

A Média 2.0 blog következő meetupja a kreatívszakma kihívásait járja körül.

hirdetés

"Mitől jó ma egy reklám? Hol lehet megtanulni a szakma alapjait? Vonzza ez az iparág a fiatalokat? Milyen a reklámügynökségek helyzete és megítélése Magyarországon és külföldön? Mivel lehet kiemelkedni? Van egyenes út a szakmában? Elég a kreativitás? Hogy lesz valakiből kreatívigazgató és pontosan mivel foglalkozik?" - többek között ezekre a kérdésekre keresik a választ az április 26-ai esemény szervezői.

Főleg a karrierépítésről két vendég fog a Kuplung színpadán beszélgetni: Jedlicska Márton, az Umbrella chief creative officerje és Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója.

A meetup ingyenes, de előzetes regisztráció szükséges. Részletek az esemény Facebook oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés