hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2009

Karaoke, sör aranyárban és pártszóvivők Tihanyban

Semmitmondó ügynökségi prezentációk, vita a közmédiák között, botrányos sörárak a bárban, az út egy jobb médiatörvényhez, továbbá videók a pártszóvivők vitájáról és a nagykoalíciós karaokeról – a Kreatív összegzése a Média Hungary 2009-ről.
hirdetés

A minden második kerekasztalt moderáló Baló Györgytől és a médiaügynökségektől is többet várt volna a Kreatív tudósítója a tihanyi Média Hungaryn, ahogy attól sem lett boldog, ahogy a magyar nyomtatott sajtó a saját haláláról beszélgetett. Élvezte viszont a közmédiák vitáját arról, egyesülnie kell-e a Dunának meg az MTV-nek, a digitális átállós-kereskedelmi tévés dolgokat, és a Butterfly Bar méregdrága sörét. Részletek itt, ajándék nagykoalíciós karaoke-videóval!

Nyakó István olajcsepp az MSZP jól meghomokozott gépezetében – derült ki a pártszóvivők, pártigazgatók és Kálmán Olgák beszélgetésén. Van-e baráti média, szereti-e a pártszóvivő, ha durván bekérdeznek neki élőben, és mire jó a bulvár? Itt mondjuk el, videorészlettel.

Egészen addig a mostani médiatörvénnyel kell együtt élni, amíg a médiák nem fognak össze – erről Török Gábor (Vision Consulting) beszélt sokatmondóan kevés médiaember előtt. A politológus azt igyekezett előadni a politikusok fejével gondolkodna, mi kellene egy szerencsésebb médiaszabályozáshoz. Tudósításunk.

A Média Hungary első előadásairól már korábban tudósítottunk:

  • az MTV javaslata a közmédiák összevonására
  • nagybeszélgetés arról, hogy a médiának össze kell fognia, vagy így marad, ahogy van
  • hangulatjelentés az első nap sörsátoros indításáról + a Sláger Rádió zavarbaejtő, Tihany-szerte bömbölő b2b reklámszpotja
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!