hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2009

Karaoke, sör aranyárban és pártszóvivők Tihanyban

Semmitmondó ügynökségi prezentációk, vita a közmédiák között, botrányos sörárak a bárban, az út egy jobb médiatörvényhez, továbbá videók a pártszóvivők vitájáról és a nagykoalíciós karaokeról – a Kreatív összegzése a Média Hungary 2009-ről.
hirdetés

A minden második kerekasztalt moderáló Baló Györgytől és a médiaügynökségektől is többet várt volna a Kreatív tudósítója a tihanyi Média Hungaryn, ahogy attól sem lett boldog, ahogy a magyar nyomtatott sajtó a saját haláláról beszélgetett. Élvezte viszont a közmédiák vitáját arról, egyesülnie kell-e a Dunának meg az MTV-nek, a digitális átállós-kereskedelmi tévés dolgokat, és a Butterfly Bar méregdrága sörét. Részletek itt, ajándék nagykoalíciós karaoke-videóval!

Nyakó István olajcsepp az MSZP jól meghomokozott gépezetében – derült ki a pártszóvivők, pártigazgatók és Kálmán Olgák beszélgetésén. Van-e baráti média, szereti-e a pártszóvivő, ha durván bekérdeznek neki élőben, és mire jó a bulvár? Itt mondjuk el, videorészlettel.

Egészen addig a mostani médiatörvénnyel kell együtt élni, amíg a médiák nem fognak össze – erről Török Gábor (Vision Consulting) beszélt sokatmondóan kevés médiaember előtt. A politológus azt igyekezett előadni a politikusok fejével gondolkodna, mi kellene egy szerencsésebb médiaszabályozáshoz. Tudósításunk.

A Média Hungary első előadásairól már korábban tudósítottunk:

  • az MTV javaslata a közmédiák összevonására
  • nagybeszélgetés arról, hogy a médiának össze kell fognia, vagy így marad, ahogy van
  • hangulatjelentés az első nap sörsátoros indításáról + a Sláger Rádió zavarbaejtő, Tihany-szerte bömbölő b2b reklámszpotja
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók