hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2009

Karaoke, sör aranyárban és pártszóvivők Tihanyban

Semmitmondó ügynökségi prezentációk, vita a közmédiák között, botrányos sörárak a bárban, az út egy jobb médiatörvényhez, továbbá videók a pártszóvivők vitájáról és a nagykoalíciós karaokeról – a Kreatív összegzése a Média Hungary 2009-ről.
hirdetés

A minden második kerekasztalt moderáló Baló Györgytől és a médiaügynökségektől is többet várt volna a Kreatív tudósítója a tihanyi Média Hungaryn, ahogy attól sem lett boldog, ahogy a magyar nyomtatott sajtó a saját haláláról beszélgetett. Élvezte viszont a közmédiák vitáját arról, egyesülnie kell-e a Dunának meg az MTV-nek, a digitális átállós-kereskedelmi tévés dolgokat, és a Butterfly Bar méregdrága sörét. Részletek itt, ajándék nagykoalíciós karaoke-videóval!

Nyakó István olajcsepp az MSZP jól meghomokozott gépezetében – derült ki a pártszóvivők, pártigazgatók és Kálmán Olgák beszélgetésén. Van-e baráti média, szereti-e a pártszóvivő, ha durván bekérdeznek neki élőben, és mire jó a bulvár? Itt mondjuk el, videorészlettel.

Egészen addig a mostani médiatörvénnyel kell együtt élni, amíg a médiák nem fognak össze – erről Török Gábor (Vision Consulting) beszélt sokatmondóan kevés médiaember előtt. A politológus azt igyekezett előadni a politikusok fejével gondolkodna, mi kellene egy szerencsésebb médiaszabályozáshoz. Tudósításunk.

A Média Hungary első előadásairól már korábban tudósítottunk:

  • az MTV javaslata a közmédiák összevonására
  • nagybeszélgetés arról, hogy a médiának össze kell fognia, vagy így marad, ahogy van
  • hangulatjelentés az első nap sörsátoros indításáról + a Sláger Rádió zavarbaejtő, Tihany-szerte bömbölő b2b reklámszpotja
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.