hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karácsonyozzon a Kreatívval!

A Kreatív idén a Kisterenyén élő roma fiataloknak is segíteni szeretne, ezért gyűjtést szervezünk. Minden csatlakozónak örülünk.

A Kreatív idén ajándékgyűjtést indít, amivel a Kisterenyén élő roma fiatalok december 15-i karácsonyi ünnepségét szeretné szebbé tenni.

A településen évek óta működik a Jobb Életért Roma Fiatalokért (JEROMAF)  egyesület, amely főleg szabadidős rendezvényekkel próbál hasznos elfoglaltságot adni a Kisterenyén élő szegény családok gyerekeinek, valamint évente megszervezi a gyereknapi, tanévnyitó és a karácsonyi ünnepséget.

A Kreatív ez utóbbi támogatja azzal, hogy a lapot kiadó Professional Publishing Hungary munkatársai körében gyűjtést szervez, valamint a nyilvánosság segítségét is kéri az élelmiszer-, játék- és ruhagyűjtésben.

Várjuk tehát azon cégek és magánszemélyek adományait, akik szívesen okoznak örömet néhány száz gyereknek!

Mit kell tenni?

Az adományokat a Kreatív szerkesztősége gyűjti és juttatja el Kisterenyére. Tehát aki csatlakozna, semmi mást nem kell tennie, mint írni a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , vagy személyesen elhozni az adományt a Kreatív szerkesztőségébe (1037 Budapest, Montevideo utca 3/b).

Mit érdemes hozni?

Nem romlandó élelmiszert, azon belül leginkább édességet, sós süteményeket, mindent, aminek vélhetően örül egy gyerek.

Működőképes használt, vagy új játékokat.

Gyerekeknek vagy kamaszoknak megfelelő méretű, nem sérült használt vagy új ruhákat.

Egyéb adományokkal kapcsolatban érdemes előzetesen egyeztetni!

 

A Jeromaf korábbi rendezvényei

Gyermeknap 2012.

Gyermeknap 2011.

Tanévnyitó ünnepség 2011.

 

További információ:
Román Balázs 430-4555

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés