hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karácsonyozzon a Kreatívval!

A Kreatív idén a Kisterenyén élő roma fiataloknak is segíteni szeretne, ezért gyűjtést szervezünk. Minden csatlakozónak örülünk.

A Kreatív idén ajándékgyűjtést indít, amivel a Kisterenyén élő roma fiatalok december 15-i karácsonyi ünnepségét szeretné szebbé tenni.

A településen évek óta működik a Jobb Életért Roma Fiatalokért (JEROMAF)  egyesület, amely főleg szabadidős rendezvényekkel próbál hasznos elfoglaltságot adni a Kisterenyén élő szegény családok gyerekeinek, valamint évente megszervezi a gyereknapi, tanévnyitó és a karácsonyi ünnepséget.

A Kreatív ez utóbbi támogatja azzal, hogy a lapot kiadó Professional Publishing Hungary munkatársai körében gyűjtést szervez, valamint a nyilvánosság segítségét is kéri az élelmiszer-, játék- és ruhagyűjtésben.

Várjuk tehát azon cégek és magánszemélyek adományait, akik szívesen okoznak örömet néhány száz gyereknek!

Mit kell tenni?

Az adományokat a Kreatív szerkesztősége gyűjti és juttatja el Kisterenyére. Tehát aki csatlakozna, semmi mást nem kell tennie, mint írni a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , vagy személyesen elhozni az adományt a Kreatív szerkesztőségébe (1037 Budapest, Montevideo utca 3/b).

Mit érdemes hozni?

Nem romlandó élelmiszert, azon belül leginkább édességet, sós süteményeket, mindent, aminek vélhetően örül egy gyerek.

Működőképes használt, vagy új játékokat.

Gyerekeknek vagy kamaszoknak megfelelő méretű, nem sérült használt vagy új ruhákat.

Egyéb adományokkal kapcsolatban érdemes előzetesen egyeztetni!

 

A Jeromaf korábbi rendezvényei

Gyermeknap 2012.

Gyermeknap 2011.

Tanévnyitó ünnepség 2011.

 

További információ:
Román Balázs 430-4555

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés