hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karácsonyozzon a Kreatívval!

A Kreatív idén a Kisterenyén élő roma fiataloknak is segíteni szeretne, ezért gyűjtést szervezünk. Minden csatlakozónak örülünk.

A Kreatív idén ajándékgyűjtést indít, amivel a Kisterenyén élő roma fiatalok december 15-i karácsonyi ünnepségét szeretné szebbé tenni.

A településen évek óta működik a Jobb Életért Roma Fiatalokért (JEROMAF)  egyesület, amely főleg szabadidős rendezvényekkel próbál hasznos elfoglaltságot adni a Kisterenyén élő szegény családok gyerekeinek, valamint évente megszervezi a gyereknapi, tanévnyitó és a karácsonyi ünnepséget.

A Kreatív ez utóbbi támogatja azzal, hogy a lapot kiadó Professional Publishing Hungary munkatársai körében gyűjtést szervez, valamint a nyilvánosság segítségét is kéri az élelmiszer-, játék- és ruhagyűjtésben.

Várjuk tehát azon cégek és magánszemélyek adományait, akik szívesen okoznak örömet néhány száz gyereknek!

Mit kell tenni?

Az adományokat a Kreatív szerkesztősége gyűjti és juttatja el Kisterenyére. Tehát aki csatlakozna, semmi mást nem kell tennie, mint írni a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , vagy személyesen elhozni az adományt a Kreatív szerkesztőségébe (1037 Budapest, Montevideo utca 3/b).

Mit érdemes hozni?

Nem romlandó élelmiszert, azon belül leginkább édességet, sós süteményeket, mindent, aminek vélhetően örül egy gyerek.

Működőképes használt, vagy új játékokat.

Gyerekeknek vagy kamaszoknak megfelelő méretű, nem sérült használt vagy új ruhákat.

Egyéb adományokkal kapcsolatban érdemes előzetesen egyeztetni!

 

A Jeromaf korábbi rendezvényei

Gyermeknap 2012.

Gyermeknap 2011.

Tanévnyitó ünnepség 2011.

 

További információ:
Román Balázs 430-4555

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés