hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karácsonyozzon a Kreatívval!

A Kreatív idén a Kisterenyén élő roma fiataloknak is segíteni szeretne, ezért gyűjtést szervezünk. Minden csatlakozónak örülünk.

A Kreatív idén ajándékgyűjtést indít, amivel a Kisterenyén élő roma fiatalok december 15-i karácsonyi ünnepségét szeretné szebbé tenni.

A településen évek óta működik a Jobb Életért Roma Fiatalokért (JEROMAF)  egyesület, amely főleg szabadidős rendezvényekkel próbál hasznos elfoglaltságot adni a Kisterenyén élő szegény családok gyerekeinek, valamint évente megszervezi a gyereknapi, tanévnyitó és a karácsonyi ünnepséget.

A Kreatív ez utóbbi támogatja azzal, hogy a lapot kiadó Professional Publishing Hungary munkatársai körében gyűjtést szervez, valamint a nyilvánosság segítségét is kéri az élelmiszer-, játék- és ruhagyűjtésben.

Várjuk tehát azon cégek és magánszemélyek adományait, akik szívesen okoznak örömet néhány száz gyereknek!

Mit kell tenni?

Az adományokat a Kreatív szerkesztősége gyűjti és juttatja el Kisterenyére. Tehát aki csatlakozna, semmi mást nem kell tennie, mint írni a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , vagy személyesen elhozni az adományt a Kreatív szerkesztőségébe (1037 Budapest, Montevideo utca 3/b).

Mit érdemes hozni?

Nem romlandó élelmiszert, azon belül leginkább édességet, sós süteményeket, mindent, aminek vélhetően örül egy gyerek.

Működőképes használt, vagy új játékokat.

Gyerekeknek vagy kamaszoknak megfelelő méretű, nem sérült használt vagy új ruhákat.

Egyéb adományokkal kapcsolatban érdemes előzetesen egyeztetni!

 

A Jeromaf korábbi rendezvényei

Gyermeknap 2012.

Gyermeknap 2011.

Tanévnyitó ünnepség 2011.

 

További információ:
Román Balázs 430-4555

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

A film pár hete elnyerte a Velencei TV Fesztivál Arany Oroszlánját, most a 10. Lovie-n esélyes.

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés