hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kapcsoltak

Retroreklám a UPC-től

Jól eltalált paródiaklippel népszerűsíti telefonszolgáltatását a UPC.
hirdetés

A telekommunikációs szektor kommunikációkényszere bevállalósabbá teszi a márkákat, mert muszáj valahogy áttörni a különféle szolgáltatók masszává dagadó üzenethalmán, másrészt kikészíti az ügynökségeket, mert futószalagon kell gyártani a reklámokat.

Úgy tűnik, a UPC telefonszolgáltatását népszerűsítő reklámfilm esetében létrejött az oly ritka, bátor ügyfél és az ihletett ügynökség nagy találkozása. A reklámfilm egy hetvenes-nyolcvanas évek hangulatát idéző videoklip, egyszerre zenei és kommunikációs paródia. A retróról már minden bőrt lehúztak divattervezők, designerek, zenekarok, kávézók, éttermek, partiszervezők és mindenki, aki tehette. Most a UPC is ezzel próbálkozott, és lám, sikerült olyan fogást találni a stílushullámon, ami mégis működik.

Egy újabb, olcsó telefonálásról szóló szolgáltatást kell népszerűsíteni, még kimondani is unalmas, a T-Com, a Tele2 és számos egyéb telkócég másról sem beszél évek óta. Ezzel a megközelítéssel eddig a hazai piacon azonban senki nem próbálkozott: senki nem csinált paródiavideoklipet telefonkagylót lóbáló hippikkel, és olyan szöveget sem gyakran hallunk egy reklámfilmben: „hogy jöjj el, Telefonember, gyere és szerelj!”.

Sikerült olyan szpotot készíteni, amelyik maximálisan megtöri a reklámblokkok monotonitását. A humoros reklámfilmektől általában azért félnek az ügyfelek, mert a befogadók a poénra emlékeznek, az üzenetre azonban nem. Ebben az esetben a szpot másról sem szól, csak a márkáról és a főüzenetről. Mindezt könnyen el lehetett volna rontani egy steril kivitelezéssel, de szerencsére a ruhák, a sminkek, a szereplők maximálisan hitelesek. Ha a UPC ki tudja használni a reklámfilmben rejlő további kommunikációs lehetőségeket, az ötlet könynyedén hozhat jóval többet, mint ami egy átlagos reklámtól elvárható.

Osztályzata: 5

hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés