hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kapás Boglárkával indul az Aki ver, az nem haver-kampány

A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek egymás közötti bántalmazása ellen az iskolák, a média, valamint egy népszerű kampánynagykövet és influenszerek bevonásával.

hirdetés

A kampány részeként keddtől két hónapon keresztül láthatók az új, Aki ver, az nem haver című kampányfilmek a Cartoon Network csatornán, valamint az a komplex weboldal, amely szpotokkal, kisfilmekkel, szakértői tanácsokkal, iskolai tananyaggal és tesztekkel segítik a gyerekeket. A kampány nagykövete, Kapás Boglárka, (olimpiai bronzérmes, világbajnok, hétszeres Európa-bajnok úszónő, pszichológus hallgató), akinek missziója, hogy minél több gyermekhez eljusson az üzenet: a bántalmazás semmilyen formában, semmilyen körülmények közt nem elfogadható, fontos, hogy a gyerekek támogatóak és elfogadók legyenek egymással szemben, illetve hogy az aktivitás, a célok és a sikerek olyan lelkierővel, önbizalommal vértezik fel őket, amely segít a bántalmazás feldolgozásában. A Kapás Boglárkával készült interjú és kampányfilm alább tekinthető meg.

A Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács egy olyan interaktív, online programot készített, amely játékos formában tanítja meg a gyermekeknek, mi is a bullying, milyen formában, szituációkban szembesülhetnek vele, és hogyan oldhatják meg ezeket a nehéz helyzeteket. Abban, hogy a játék az ország valamennyi érintett 3-4., és 5-6. évfolyamához eljusson, a Klebelsberg Központ segítségét kérték. A játékhoz egy pályázat is társul: a részt vevő osztályok közül hármat a legnépszerűbb YouTube gamerek és véleményvezérek (zsDav, Attis, Baluka) látogatnak meg, hogy együtt játsszanak, készítsenek készítsenek ’anti-bullying’ vlogot, amelyet az egyik legnépszerűbb videós találkozón, a MineCinemán be is mutatnak decemberben.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés