hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányt indított a Signal Iduna biztosító

A Signal Iduna Biztosító egy lakossági fókuszú márka- és imázsépítő online kommunikációs kampányt indított idén áprilisban. Az öthetes kampány részeként egy imázsvideófilm, egy Facebook-alkalmazás, valamint egy microsite készült, a kommunikációt pedig PPC-hirdetések, valamint pr-megjelenések támogatják.

hirdetés

A kompozit biztosító marketingkommunikációja terén eddig főként az értékesítési partnerek támogatása állt a középpontban, a lakosságot közvetlenül megszólító kommunikáció kevésbé volt hangsúlyos. A társaság idén ezen a stratégián kíván változtatni, és a partnerek mellett közvetlenül a lakosságot is szeretné megszólítani. Ehhez kapcsolódik a név- és arculatváltozás, a Signal Biztosítóból 2017-ben Signal Iduna Biztosító lett, ezáltal a márka egységessé vált a cégcsoporton belül - olvasható a közleményben.

A fenti cél érdekében olyan kommunikációs elemekre volt szükség, amelyekben egyszerre jelennek meg a vállalat márkaértékei, valamint a biztosító megújult arculati elemei. Így készült el a „Jelek” elnevezésű imázsvideó, a cégcsoport történetét bemutató microsite, valamint a lakosság számára kialakított többfordulós, nyereményjátékkal összekötött Facebook-kvízjáték is, amely a microsite-on megjelenő tartalomból összeállított kérdéseket tartalmazza.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés