hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampány kíséri a Xixo újrapozicionálását

A Hell Energy Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja Xixo brandjét. A márka megújulásának első lépéseként készült el az új imázsfilm és hozzá kapcsolódó kreatívanyagok, melyek mától láthatók a televíziókban és közösségi médiás felületeken – olvasható a cég közleményében.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Fürkésztük a jövőt, elemeztük az idei évet a szakma nagyágyúival. 

Az MTÜ bejelentette, hogy Palvin Barbara mellett ő lesz az MTV EMA budapesti helyszínének másik műsorvezetője.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
https://www.blogtopvip.com
[url=https://www.blogtopvip.com]https://www.blogtopvip.com[/url]
#

a hit freelancers swear by exercises — washing your face, putting on real garments and placing smartphone boundaries — and those recommendations increase to ingesting.
dietary therapist and longtime paintings-from-homer wilma macdonald told huffpost that snacking right here and there's the largest mistake she sees new far flung workers make. she
recommends setting up your day like all everyday working day, with a lunch wreck, a few smaller breaks and a focus at the most important meal: breakfast.

https://www.blogtopvip.com
#
A magyar reklám kilátástalanságát új oldalról mutatja meg, hogy Jedlicska Márton és Havasi Zoltán nem érezte szükségét, hogy nevük a kampány alkotói között ne
jelenhessen meg (még ha a Kreatív automatikusan is teszi be). Ha egy nevenincs magyar ügynökség visszaél az ügyfél nyilvánvaló szakmai képzetlenségével - akár
akaratlanul, mert maga is hasonló cipőben jár - és kiszolgálja annak laikus elképzeléseit fogd a pénzt és fuss alapon, az egész kampány szót sem érdemelne. Így
azonban rendkívül szomorú, a személyeskedés legcsekélyebb szándéka nélkül; pont kettejük kvalitásai és egyszervolt ambíciói ismeretében jó apropó ez arra, hogy
újból, sokadszor, egyre kisebb lendülettel, de a fejünkhöz kapjunk.
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés