hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampány indult az MVM Edison startup-pályázatához

50 milliós startup-versenyt hirdetett a Magyar VIllamos Művek, amelyhez kapcsolódva kampány is indult, amelyet a kormányzati és állami kommunikációért általában felelős Lounge Design készített, a médiaügynökség pedig testvérügynökségük, a New Land Media volt.

hirdetés

Kampánycél

A cél egy olyan kampány létrehozása volt, mely amellett, hogy felhívja mindenki figyelmét az MVM Edison startup versenyre, betekintést enged a feltalálói élet és a startup világ kihívásaiba. Sokan gondolják úgy, hogy egy jó ötletnek köszönhetően egyik napról a másikra sikeressé válhatnak, a valóság azonban ennél sokkal árnyaltabb. A megvalósítás útja rögös és gyakran olyan buktatókkal van teli, melyet csak a legkitartóbb feltalálók képesek leküzdeni.

Az MVM Edison startup-programja egyenként akár 50 millió forintos támogatást is nyújt az MVM harmadik alkalommal kiírt innovációs versenyén pályázóknak.

Kreatívkoncepció

A kreatívkoncepció megalkotásakor ezeket a startuperekre váró nehézségeket szerették volna testközelbe hozni a hétköznapi ember számára is. „A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy ezt olyan formában tegyük, mely sokszori megtekintés után is izgalmas tud maradni. Így született meg a film, aminek minden jelenete egy kihívást szimbolizál, amiben a hős rendíthetetlenül halad előre, a célja felé. A kampány „Lépj ki a fényre!” szlogenje végigkíséri minden szereplő útját, és iránymutatóként szolgál egy olyan hely felé, ahol mindannyian találkoznak és az MVM segítségével megvalósíthatják ötleteiket" - olvasható a kampánybejelentőben.

A reklámok

Alább a 15 másodperces teaser és a 60 másodperces teljes szpot látható.

Werkfilm és képek

További képekért kattintson!

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: MVM Magyar Villamos Művek Zrt.
Kommunikációs igazgató: Jákó Eszter Júlia
Szenior kommunikációs szakértő: Földi Melinda
Kommunikációs szakértő: Szabó Linda

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.
Kreatív igazgató: Radovics Péter
Kreatív csoportvezető: Hárságyi Péter
Art director: Magda Péter
Szövegíró: Magda Gergő

Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Papp Gergely

Ügyfélkapcsolati menedzser: Tóth Kata, Németh Gábor



Médiaügynökség: New Land Media Kft.
Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
Senior médiatervező: Barna Orsolya
Médiatervező, kampánymenedzser: Miskoltzy Judit
Junior médiatervező, kampánymenedzser: Danyi Tamás

Produkció:

Produkciós cég: Film Positive Kft.
Producer: Köves Ábel
Rendező: Damokos Attila
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Fixek Eszter

Utómunka: Melon Fx Kft.

Hangutómunka: Gaston Stúdió Kft.

Vágó: Kiss Wanda
Colorist: Gál László
Zene: Gryllus Ábris

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés