hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampánnyal támogatják a megújult Kozel sört

Az elmúlt években történő sörforradalomra reagálva megújult a cseh Kozel sörmárka, amelyet itthon licensz alapján a Dreher Sörgyárak készít. Az új recepttel prémium kategóriába kívánnak lépni.

hirdetés

„A gazdagabb ízvilágú sörök iránt mutatkozó keresletre reagálva a Dreher Sörgyárak úgy döntött, hogy 2019. januárjától Magyarországon is piacra dobja a Kozel Premium lager sörét, váltva a Kozel svetly-t. A vállalat stratégiájának egyik sarokköve a prémiumportfólió bővítése, amelynek fontos lépése a Kozel márka megújítása és prémium kategóriába emelése" - olvasható a Dreher közleményében.

A terméknek magasabb az extrakttartalma és az alkoholtartalma a Kozel svetly-hez képest, emiatt a Kozel Premium lager testesebb, habosabb és sötétebb színű. Kóstolva gazdagabb, karakteresebb ízekkel találkozik a fogyasztó. Vojtěch Homolka sörmester így jellemezte: „A Kozel Premium lager közepesen malátás sör, kiegyensúlyozott ízvilága rendkívül ihatóvá és kellemesen friss ízűvé teszi.”

Az új recept piacra kerülését a megváltozott csomagolás is jelzi. A palackokra és a dobozokra „Új recept, gazdagabb ízvilág!” feliratú, piros színű címke kerül. A márkabevezetést tévéreklám, out-of-home reklámok (óriásplakát és citylight), digitális kommunikáció, PR, valamint erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció támogatja. Az óriásplakát kreatívja és a reklámfilm alább láthatók.

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés