hirdetés
hirdetés
hirdetés

Juhász Péter Tibor távozik a Telekomtól

A szakember közel öt évig vitte a vállalat marketingkommunikációját, jövőre többet foglalkozna ismét az üzleti marketinggel.

hirdetés

Október végével távozik a Magyar Telekomtól Juhász Péter Tibor, aki 2013 májusától töltötte be a cégnél a lakossági kommunikációs vezetői pozíciót. Utódjának kiválasztása folyamatban van, írja a Magyar Telekom Kommunikációs Igazgatósága.

Juhász Péter Tibort is megkerestük, aki elmondta, hogy ő kezdeményezte ugyan, de közös megegyezéssel válnak el a cégtől. Úgy érezte, hogy eljött a váltás ideje, a Telekom új szervezeti struktúrája annyira neki nem fekszik, de „pozitív viszonyban" válnak el a cégtől, ami attól sem független, hogy nagyon büszke a kreatív sikerekre, amiket együtt elértek. Azt külön kiemeli, hogy idén és tavaly kétszer állhatott a Cannes Lions színpadán Arany Oroszlánnal a kezében.

Juhász Péter Tibor (Fotó: Egyed Péter)

Juhász januárig többet foglalkozna a családjával, illetve zongorázni tanul, utána viszont azt tervezi, hogy a kommunikáció után ismét a marketing irányába mozduljon tovább. Juhász egyébként 2003-2013 között a Procter & Gamble-nél töltött be különböző marketinges, illetve marketingkommunikációs vezetői pozíciókat.

„Köszönjük a közös a munkát, az emlékezetes kampányokat és kommunikációs megoldásokat Péternek és további sikereket kívánunk neki pályáján" – mondta Szabó Béla, a Telekom kommunikációs igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés