hirdetés
hirdetés
hirdetés

Juhász Péter Tibor távozik a Telekomtól

A szakember közel öt évig vitte a vállalat marketingkommunikációját, jövőre többet foglalkozna ismét az üzleti marketinggel.

hirdetés

Október végével távozik a Magyar Telekomtól Juhász Péter Tibor, aki 2013 májusától töltötte be a cégnél a lakossági kommunikációs vezetői pozíciót. Utódjának kiválasztása folyamatban van, írja a Magyar Telekom Kommunikációs Igazgatósága.

Juhász Péter Tibort is megkerestük, aki elmondta, hogy ő kezdeményezte ugyan, de közös megegyezéssel válnak el a cégtől. Úgy érezte, hogy eljött a váltás ideje, a Telekom új szervezeti struktúrája annyira neki nem fekszik, de „pozitív viszonyban" válnak el a cégtől, ami attól sem független, hogy nagyon büszke a kreatív sikerekre, amiket együtt elértek. Azt külön kiemeli, hogy idén és tavaly kétszer állhatott a Cannes Lions színpadán Arany Oroszlánnal a kezében.

Juhász Péter Tibor (Fotó: Egyed Péter)

Juhász januárig többet foglalkozna a családjával, illetve zongorázni tanul, utána viszont azt tervezi, hogy a kommunikáció után ismét a marketing irányába mozduljon tovább. Juhász egyébként 2003-2013 között a Procter & Gamble-nél töltött be különböző marketinges, illetve marketingkommunikációs vezetői pozíciókat.

„Köszönjük a közös a munkát, az emlékezetes kampányokat és kommunikációs megoldásokat Péternek és további sikereket kívánunk neki pályáján" – mondta Szabó Béla, a Telekom kommunikációs igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés