hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jóval többért kelt el a hódmezővásárhelyi megbízás

Nem született meglepetés a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen: a korábbi partner egyedüli ajánlattevőként nyerte el a feladatokat. A város 26 millióval többet fizet, mint tervezte.

hirdetés

Megismétlődött a két évvel ezelőtti eredmény: egyedüli ajánlattevőként a Prestige Média nyert a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen. Igaz, az arányok változtak: ezúttal öt évre kerestek partnert és a város nettó 70 millió forintra becsülte a tender értékét.

Az ügynökség most is magasabb összegű ajánlatot tett, mint amit a tenderkiírásban a város megjelölt, az idei eltérés azonban jelentős: 2008-ban csak 1,8 millió forinttal vállalták többért az eredetileg 27 millió forintra becsült feladatokat, most azonban nettó 26 millió forint a különbség. Ez azt jelenti, hogy a Prestige Média 60 hónapon át nettó 96 millió forintért segíti az önkormányzatot.

A városmarketing-feladatok nehezen találtak gazdára, először ugyanis tavaly év végén jelent meg a hirdetmény, majd áprilisban újra kiírták a tendert.

A Hírszerző még az év elején számolt be arról, hogy Hódmezővásárhelyen kívül Pécs és Dombóvár is igényt tartott a Prestige Média szolgáltatásaira, aminek ára esetenként igencsak húzós.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés