hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jönnek a reklámok a blog.hu-n

Hamarosan megjelennek a bannerek a blog.hu felületein. A reklámhelyek felét a felhasználók, felét az Index adhatja el, a blogtulajdonosok pedig választhatnak, kérnek-e ebből a modellből.
hirdetés

A közeljövőben megjelennek a bannerek az eddig reklámmentes blog.hu felületein – derül ki az Index webkettes szolgáltatásait tömörítő Inda gépházblogján megjelent közleményből.

A felhasználók választhatnak: megtartják banner nélkülinek a blogjukat, vagy az oldalletöltések 50 százalékában beengedik az Index által szervezett legfeljebb két hirdetést, cserébe azért, hogy a másik 50 százaléknyi megjelenést ők értékesíthessék. Az Index-bannerek utáni bevétel az Indexet, a felhasználó szervezte bannerek díja a felhasználót illetik, bármennyi is legyen az összeg.

A reklámmentesnek megtartott blogokon is lehetőség van Etarget szöveges hirdetéseket kitenni, az 50-50 alkut választó blogok pedig emellett Google AdSense hirdetéseket is futtathatnak. Az Index nagy forgalmat generáló címlapi blogajánló dobozába viszont csak olyan blogok kerülhetnek majd ki, amelyek elfogadják a reklámok megjelenését. Ha a felhasználó szervezte hirdetések között olyan jelenne meg, amely sérti az Index üzleti érdekeit, ezidő alatt azt a blogot nem szerepeltetik majd a portál címlapján.

Az Index emellett meghívásos alapon egy harmadik lehetőséget is kínál a legszínvonalasabbnak tartott, kereskedelmileg is releváns közönséget vonzó blogoknak, akik fix havi juttatásért cserébe 100 százalékban beengedhetik az Index-szervezte reklámokat.

A Medián Webaudit statisztikái szerint az utóbbi hetek hétköznapjain a blog.hu-t is tartalmazó Inda szolgáltatásainak a fórumok nélkül 520 ezer látogatója (320 ezer egyedi látogatója) volt, amely közel az Index látogatottságával összemérhető adat.

Az Inda-projekteket érintő hír az is, hogy egy szűkszavú bejegyzésben bejelentette az eddig a háttérben készülő Indastart RSS-feedolvasó nyitóoldal fejlesztésének elnapolását.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ebben egyetértünk - igyekszünk kideríteni.
#
Arról jó lenne tudni egy kicsit bővebben, hogy milyen feltételeknek kellene megjelenni a 3-ik felvonásban.
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés