hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jönnek a reklámok a blog.hu-n

Hamarosan megjelennek a bannerek a blog.hu felületein. A reklámhelyek felét a felhasználók, felét az Index adhatja el, a blogtulajdonosok pedig választhatnak, kérnek-e ebből a modellből.
hirdetés

A közeljövőben megjelennek a bannerek az eddig reklámmentes blog.hu felületein – derül ki az Index webkettes szolgáltatásait tömörítő Inda gépházblogján megjelent közleményből.

A felhasználók választhatnak: megtartják banner nélkülinek a blogjukat, vagy az oldalletöltések 50 százalékában beengedik az Index által szervezett legfeljebb két hirdetést, cserébe azért, hogy a másik 50 százaléknyi megjelenést ők értékesíthessék. Az Index-bannerek utáni bevétel az Indexet, a felhasználó szervezte bannerek díja a felhasználót illetik, bármennyi is legyen az összeg.

A reklámmentesnek megtartott blogokon is lehetőség van Etarget szöveges hirdetéseket kitenni, az 50-50 alkut választó blogok pedig emellett Google AdSense hirdetéseket is futtathatnak. Az Index nagy forgalmat generáló címlapi blogajánló dobozába viszont csak olyan blogok kerülhetnek majd ki, amelyek elfogadják a reklámok megjelenését. Ha a felhasználó szervezte hirdetések között olyan jelenne meg, amely sérti az Index üzleti érdekeit, ezidő alatt azt a blogot nem szerepeltetik majd a portál címlapján.

Az Index emellett meghívásos alapon egy harmadik lehetőséget is kínál a legszínvonalasabbnak tartott, kereskedelmileg is releváns közönséget vonzó blogoknak, akik fix havi juttatásért cserébe 100 százalékban beengedhetik az Index-szervezte reklámokat.

A Medián Webaudit statisztikái szerint az utóbbi hetek hétköznapjain a blog.hu-t is tartalmazó Inda szolgáltatásainak a fórumok nélkül 520 ezer látogatója (320 ezer egyedi látogatója) volt, amely közel az Index látogatottságával összemérhető adat.

Az Inda-projekteket érintő hír az is, hogy egy szűkszavú bejegyzésben bejelentette az eddig a háttérben készülő Indastart RSS-feedolvasó nyitóoldal fejlesztésének elnapolását.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ebben egyetértünk - igyekszünk kideríteni.
#
Arról jó lenne tudni egy kicsit bővebben, hogy milyen feltételeknek kellene megjelenni a 3-ik felvonásban.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés