hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jönnek a reklámok a blog.hu-n

Hamarosan megjelennek a bannerek a blog.hu felületein. A reklámhelyek felét a felhasználók, felét az Index adhatja el, a blogtulajdonosok pedig választhatnak, kérnek-e ebből a modellből.
hirdetés

A közeljövőben megjelennek a bannerek az eddig reklámmentes blog.hu felületein – derül ki az Index webkettes szolgáltatásait tömörítő Inda gépházblogján megjelent közleményből.

A felhasználók választhatnak: megtartják banner nélkülinek a blogjukat, vagy az oldalletöltések 50 százalékában beengedik az Index által szervezett legfeljebb két hirdetést, cserébe azért, hogy a másik 50 százaléknyi megjelenést ők értékesíthessék. Az Index-bannerek utáni bevétel az Indexet, a felhasználó szervezte bannerek díja a felhasználót illetik, bármennyi is legyen az összeg.

A reklámmentesnek megtartott blogokon is lehetőség van Etarget szöveges hirdetéseket kitenni, az 50-50 alkut választó blogok pedig emellett Google AdSense hirdetéseket is futtathatnak. Az Index nagy forgalmat generáló címlapi blogajánló dobozába viszont csak olyan blogok kerülhetnek majd ki, amelyek elfogadják a reklámok megjelenését. Ha a felhasználó szervezte hirdetések között olyan jelenne meg, amely sérti az Index üzleti érdekeit, ezidő alatt azt a blogot nem szerepeltetik majd a portál címlapján.

Az Index emellett meghívásos alapon egy harmadik lehetőséget is kínál a legszínvonalasabbnak tartott, kereskedelmileg is releváns közönséget vonzó blogoknak, akik fix havi juttatásért cserébe 100 százalékban beengedhetik az Index-szervezte reklámokat.

A Medián Webaudit statisztikái szerint az utóbbi hetek hétköznapjain a blog.hu-t is tartalmazó Inda szolgáltatásainak a fórumok nélkül 520 ezer látogatója (320 ezer egyedi látogatója) volt, amely közel az Index látogatottságával összemérhető adat.

Az Inda-projekteket érintő hír az is, hogy egy szűkszavú bejegyzésben bejelentette az eddig a háttérben készülő Indastart RSS-feedolvasó nyitóoldal fejlesztésének elnapolását.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ebben egyetértünk - igyekszünk kideríteni.
#
Arról jó lenne tudni egy kicsit bővebben, hogy milyen feltételeknek kellene megjelenni a 3-ik felvonásban.
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés