hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jókedvű, kacagó emberekkel megy neki az ősznek a Coca-Cola

Nyílt castingon keresték és találták meg az új reklámarcokat.

hirdetés

Augusztusban hirdetett a Coca-Cola nyílt castingot az őszi kampányának plakátarcait keresve. Közel kétezren jelentkeztek, az előválogató után 30 közül választott Éder Krisztián és Iszak Eszter, valamint a cég zsűrije. A kiválasztottak ősztől plakátokon, épülethálókon, citylightokon, display felületeken stb. láthatók majd.

"Jó kedv, boldogság és napsütés időtlenítve – országszerte ilyen képek csalnak majd mosolyt az arcunkra a legborongósabb őszi napokon, köszönhetően a Coca-Cola kampányképeinek, amelyek a barátokkal eltöltött pillanatok legjavát örökítették meg. Mégpedig olyan barátokét, akik őszintén örülnek a Coca-Cola iszogatásnak és az együttlétnek, hiszen maguk akartak Coca-Cola kampányarccá válni" - áll a vállalat közleményében.

Lent látható két kreatív a kampányból, alatta pedig a werkfilm.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés