hirdetés
hirdetés
hirdetés

Johnny Depp reagált a főszereplésével készült rasszista Dior reklám eltávolítására

A színész kitart amellett, hogy a kisfilm az amerikai őslakosok iránti legnagyobb tisztelettel készült.

hirdetés

Éppen egy hete adtunk hírt arról, hogy a Dior eltüntette az új reklámfilmje teaserét és a szpot teljes visszahívása mellett döntött miután az előzetes nagy felháborodást okozott. A Johnny Depp főszereplésével készült kisfilm ellen több szervezet és szakember is tiltakozott, mivel az szerintük a tökéletes példája a rasszizmusnak és a kulturális kisajátításnak, hiszen kliséket használva, kiállítási tárgyként mutatja be az amerikai őslakosok kultúráját.

Az ügyben most Johnny Depp is megszólalt, aki a Diorhoz hasonlóan igyekszik megvédeni a reklámot. „Egy teaser értelemszerűen csak képek nagyon koncentrált változata, a kifogások pedig az előzetes ellen szóltak. A filmet, aminek soha nem volt tisztességtelen szándéka, végül nem is mutatták be. Sajnálatos, hogy az emberek azonnal támadásba lendültek és a kifogásaikat fogalmazták meg. Mindenesetre a kifogásaik, az ő kifogásaik. A filmet az amerikai őslakosok iránti legnagyobb tisztelettel és szeretettel készítettük, hogy megmutassuk őket” – nyilatkozta a színész. Depp a divatcéghez hasonlóan azt is kiemelte, hogy a reklám elkészítésébe őslakosokat is bevontak és konzultáltak az indián kultúra szakértőivel.

(Innen)

Győri Zsófia
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés