hirdetés
hirdetés
hirdetés

John Hegarty-t díjazzák Cannes-ban

Díjat alapítottak a Cannes Lions szervezői. Az első kitüntetett a Levi’s kampányok atyja lesz.

hirdetés

Új díjat alapítottak a Cannes Lions reklámfesztivál szervezői. A „Lion of St. Mark” névre keresztelt elismerés úgy fog kinézni, mint a velencei Szent Márk-tér oroszlánszobrai, melyek után eredetileg mintázták a reklámfesztivál díjait, mielőtt az esemény véglegesen Cannes-ba költözött (1984-ig a fesztivál ingázott Velence és Cannes között).

A díjjal olyan személyeket jutalmaznak, akik hosszan tartó, komoly hozzájárulást tettek a kreatívszakmáért. Az idei, első díjat ennek szellemében Sir John Hegarty, a Bartle Bogle Hegarty (BBH) alapítója és globális kreatívigazgatója kapja meg.

Sir John még junior art direktorként kezdte a szakmát Londonban a Benton and Bowles nevű ügynökségnél. Azóta csak felfelé ívelt a pályája, ott volt a Saatchi & Saatchi, valamint a TBWA London alapítói között, majd 1982-ben létrehozta a Bartle Bogle Hegarty-t, amellyel elnyertek lényegében minden fontos reklámos díjat. Legemlékezetesebb kampányaik talán a Levi’s márkához kötődnek, mellyel 28 év után tavaly szakított a cég.

Az elismerést június 25-én fogják átadni Hegarty-nak a Cannes Lions reklámfesztiválon, melyről a Kreatív is intenzíven tudósít majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés