hirdetés
hirdetés
hirdetés

John Hegarty-t díjazzák Cannes-ban

Díjat alapítottak a Cannes Lions szervezői. Az első kitüntetett a Levi’s kampányok atyja lesz.

hirdetés

Új díjat alapítottak a Cannes Lions reklámfesztivál szervezői. A „Lion of St. Mark” névre keresztelt elismerés úgy fog kinézni, mint a velencei Szent Márk-tér oroszlánszobrai, melyek után eredetileg mintázták a reklámfesztivál díjait, mielőtt az esemény véglegesen Cannes-ba költözött (1984-ig a fesztivál ingázott Velence és Cannes között).

A díjjal olyan személyeket jutalmaznak, akik hosszan tartó, komoly hozzájárulást tettek a kreatívszakmáért. Az idei, első díjat ennek szellemében Sir John Hegarty, a Bartle Bogle Hegarty (BBH) alapítója és globális kreatívigazgatója kapja meg.

Sir John még junior art direktorként kezdte a szakmát Londonban a Benton and Bowles nevű ügynökségnél. Azóta csak felfelé ívelt a pályája, ott volt a Saatchi & Saatchi, valamint a TBWA London alapítói között, majd 1982-ben létrehozta a Bartle Bogle Hegarty-t, amellyel elnyertek lényegében minden fontos reklámos díjat. Legemlékezetesebb kampányaik talán a Levi’s márkához kötődnek, mellyel 28 év után tavaly szakított a cég.

Az elismerést június 25-én fogják átadni Hegarty-nak a Cannes Lions reklámfesztiválon, melyről a Kreatív is intenzíven tudósít majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés