hirdetés
hirdetés
hirdetés

John Hegarty-t díjazzák Cannes-ban

Díjat alapítottak a Cannes Lions szervezői. Az első kitüntetett a Levi’s kampányok atyja lesz.

hirdetés

Új díjat alapítottak a Cannes Lions reklámfesztivál szervezői. A „Lion of St. Mark” névre keresztelt elismerés úgy fog kinézni, mint a velencei Szent Márk-tér oroszlánszobrai, melyek után eredetileg mintázták a reklámfesztivál díjait, mielőtt az esemény véglegesen Cannes-ba költözött (1984-ig a fesztivál ingázott Velence és Cannes között).

A díjjal olyan személyeket jutalmaznak, akik hosszan tartó, komoly hozzájárulást tettek a kreatívszakmáért. Az idei, első díjat ennek szellemében Sir John Hegarty, a Bartle Bogle Hegarty (BBH) alapítója és globális kreatívigazgatója kapja meg.

Sir John még junior art direktorként kezdte a szakmát Londonban a Benton and Bowles nevű ügynökségnél. Azóta csak felfelé ívelt a pályája, ott volt a Saatchi & Saatchi, valamint a TBWA London alapítói között, majd 1982-ben létrehozta a Bartle Bogle Hegarty-t, amellyel elnyertek lényegében minden fontos reklámos díjat. Legemlékezetesebb kampányaik talán a Levi’s márkához kötődnek, mellyel 28 év után tavaly szakított a cég.

Az elismerést június 25-én fogják átadni Hegarty-nak a Cannes Lions reklámfesztiválon, melyről a Kreatív is intenzíven tudósít majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés