Hosszabbít a JCDecaux jóügypályázata

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Állj mellé, állj bele! – vagyis nevezz az egyik legnagyobb közterületi cég versenyére!

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az

„Állj mellé, állj bele!”

Milyen ügyét? Bármilyenét, csak az a fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket. Környezetest, városost, szegényest, gyerekes, öregest, állatost, bármit, ami valami közjót szolgál, és ami mellé egy jelentkező hajlandó kiállni és az arcát adni hozzá.

Ki lehet jelentkező?

Kommunikációs ügynökségnél és ügyféloldalon dolgozók, médiatervezők, de akár újságírók is, a tágabb értelemben vett média- és reklám/marketingszakma képviselői. Fontos kitétel, hogy ide nem cégek, hanem emberek jelentkezését várjuk, méghozzá olyanokét, akik hajlandóak az arcukat is adni a számukra fontos ügy mellé. A kiválasztott ügy végül egy saját országos citylight kampányt kaphat a JCDecaux felületein.

Hogyan lehet jelentkezni?

Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállással, indoklással, amit október 7-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kell elküldeni. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, és persze nem csak mi fogjuk látni. Merthogy a 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb szöveg, vagyis kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen az ügy mellett kiálló jelentkező fényképe mellett ez a 400 karakter lesz olvasható. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Amelyik ügy megnyeri ezt, novemberben immár egyedüliként egy országos közterületi kampányt nyer.

Siessetek, nevezzetek, már tényleg nincs sok idő!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!