Hosszabbít a JCDecaux jóügypályázata

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Állj mellé, állj bele! – vagyis nevezz az egyik legnagyobb közterületi cég versenyére!

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az

„Állj mellé, állj bele!”

Milyen ügyét? Bármilyenét, csak az a fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket. Környezetest, városost, szegényest, gyerekes, öregest, állatost, bármit, ami valami közjót szolgál, és ami mellé egy jelentkező hajlandó kiállni és az arcát adni hozzá.

Ki lehet jelentkező?

Kommunikációs ügynökségnél és ügyféloldalon dolgozók, médiatervezők, de akár újságírók is, a tágabb értelemben vett média- és reklám/marketingszakma képviselői. Fontos kitétel, hogy ide nem cégek, hanem emberek jelentkezését várjuk, méghozzá olyanokét, akik hajlandóak az arcukat is adni a számukra fontos ügy mellé. A kiválasztott ügy végül egy saját országos citylight kampányt kaphat a JCDecaux felületein.

Hogyan lehet jelentkezni?

Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállással, indoklással, amit október 7-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kell elküldeni. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, és persze nem csak mi fogjuk látni. Merthogy a 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb szöveg, vagyis kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen az ügy mellett kiálló jelentkező fényképe mellett ez a 400 karakter lesz olvasható. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Amelyik ügy megnyeri ezt, novemberben immár egyedüliként egy országos közterületi kampányt nyer.

Siessetek, nevezzetek, már tényleg nincs sok idő!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók