Hosszabbít a JCDecaux jóügypályázata

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Állj mellé, állj bele! – vagyis nevezz az egyik legnagyobb közterületi cég versenyére!

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az

„Állj mellé, állj bele!”

Milyen ügyét? Bármilyenét, csak az a fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket. Környezetest, városost, szegényest, gyerekes, öregest, állatost, bármit, ami valami közjót szolgál, és ami mellé egy jelentkező hajlandó kiállni és az arcát adni hozzá.

Ki lehet jelentkező?

Kommunikációs ügynökségnél és ügyféloldalon dolgozók, médiatervezők, de akár újságírók is, a tágabb értelemben vett média- és reklám/marketingszakma képviselői. Fontos kitétel, hogy ide nem cégek, hanem emberek jelentkezését várjuk, méghozzá olyanokét, akik hajlandóak az arcukat is adni a számukra fontos ügy mellé. A kiválasztott ügy végül egy saját országos citylight kampányt kaphat a JCDecaux felületein.

Hogyan lehet jelentkezni?

Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállással, indoklással, amit október 7-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kell elküldeni. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, és persze nem csak mi fogjuk látni. Merthogy a 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb szöveg, vagyis kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen az ügy mellett kiálló jelentkező fényképe mellett ez a 400 karakter lesz olvasható. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Amelyik ügy megnyeri ezt, novemberben immár egyedüliként egy országos közterületi kampányt nyer.

Siessetek, nevezzetek, már tényleg nincs sok idő!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!