hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jó reklámnak tűnt, de elkiabálta az angolok döntőbe jutását a British Airways

Különleges beszállókártyákkal, de túl korán hirdette magát a légitársaság.

hirdetés

A British Airways még az Anglia-Horvátország meccs előtt jelentette meg előbb a közösségi oldalain, majd a Moszkvába tartó járatok utasainak ki is nyomtatta azt a különleges beszállókártyát, amely már a döntőbe várta az angol válogatottat.

A poén alapját az 1996-os, Angliában rendezett Eb-re készült, azóta ikonikussá váló Three Lions (Football's Coming Home) szövegére utalt, amely egyszerre kesergett az angolok rengeteg rosszul emlékű futballtornáján, de felcsillantotta a reményt is, hogy az angolok végre a futball őshazájába hozzák vissza valamelyik nagy kupát.

Forrás: British Airways
Forrás: British Airways

A British Airways különleges beszállókártyája egyszerűen a Football névre szól, amely Moszkvából indul haza a Vb-döntő napján, július 15-én. Az Ogilvy UK által tervezett kampány tehát már az angolok végső győzelmét vizionálta, és még olyan apró részletekre is figyeltek a hirdetésben, hogy a járat kapuzárásának időpontja az utolsó és egyetlen angol Vb-győzelem évszámát adja ki (1966), míg az ülésszám (52H, azaz 52 years of hurt) az 52 évnyi sikertelenségre utaljon. Még a szövetségi kapitány nevével (Southgate) is viccelődtek persze.

Az elődöntőre Moszvába utazó angol szurkolóknak is ezt osztogatták a reptéren, azóta azonban kiderült, a Vb-trófea nem, csak az angol válogatott utazik haza, miután hosszabbításban vereséget szenvedtek a horvátoktól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés