hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jézus körbenéz 2018 Magyarországán Vona vlogjában

Elindult Vona Gábor vlogja, a 21. Az első videóban a demokrácia mibenlétéről elmélkedik az önmagát újrapozícionáló politikus.

hirdetés

Korábban is írtunk róla, és lényegében összerakható volt előre a történet, de tegnap hivatalosan is elindult Vona Gábornak, a Jobbik egykori pártelnökének és miniszterelnök-jelöltjének közéleti vlogja, a 21. Vona korábban, a választási vereség után látszólag visszavonult a politikából, de valójában újrabrandeli épp magát, és "influencerként" építkezik.

Hetente tervez nagyjából új videókat megjelentetni, az első szűk hatperces bejegyzésében a demokráciáról elmélkedik, többek között a magyar társadalom demokráciaigényéről, az ahhoz való történelmi viszonyáról, illetve az ez iránt való szükséges érzékenyítésről beszél, miközben a Nyugati és a Jászai tér környékén is autókázik.

Illetve az orbáni ún. kereszténydemokrácia aprópóján eljátszadozik a gondolattal, hogy ha Jézus a második eljövetele előtt benézne most Magyarországra, hogy mégis mi a helyzet a jézusi tanításokkal, és Bayer Zsolt műsorát látná, akkor vajon mit gondolna.

Vona üzletet szeretne építeni a vlogolásból, közösségi támogatások mellett cégek szponzorációiban is reménykedik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés