hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jennifer Lopezzel és Kim Kardashiannal reklámoztatja a Portal TV-jét a Facebook

Nem nagyon veszik a cég készülékét, ami bekamerázza a tévéket, ezért nagyágyúkat kellett bevetni a promózására.

hirdetés

Nagyon alacsonyak a Facebook Portal TV eladási számai, így nem csoda, hogy a tech vállalat kétségbeesetten szeretné valahogy felpörgetni ezeket. Ha hirtelen nincs meg, mi is ez a Portal, akkor röviden: egy olyan tévéhez csatlakoztatható kamera, amivel videóhívásokat lehet lebonyolítani. Tehát a lényege, hogy akár a nappalinkban is nagyképernyőn beszélgethessünk a (Facebook) ismerőseinkkel, akiktől fizikailag távol vagyunk.

Az eszköz előnyeit pedig egy újkampányban Kim Kardashian és Jennifer Lopez, mutatják be, akik a friss reklámban azt a szerepet kapták, hogy arcmaszkban dumcsizzanak arról, milyen titkos terveik vannak az ünnepekre. Ez így elég szájbarágós, unalmas és kellemetlen, úgyhogy természetesen poén is kerül bele, Lopez vőlegénye, Alex Rodriguez képében, aki – kapaszkodj meg! – szintén arcmaszkot visel, mint a lányok és így szeretne csatlakozni a csajos beszélhetéshez. Hihihi.

A The Drum beszámolója szerint összesen három kisfilm készült a celebnőkkel, ebből a fent látható videó az első rész.

A kampány indulásának dátuma nem véletlen, hiszen a héten a Black Friday-jel hivatalosan is beindul az ünnepi vásárlási szezon, a Facebook számára pedig igen szép ajándék lenne, ha Kim Kardashian és Jennifer Lopez jó sok embert rá tudna venni, hogy Portalt tegyen a fa alá.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés