hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jelentkezz tagnak az Effie zsűrijébe!

A tavaly megújított magyarországi Effie egyik új eleme volt, hogy a pályaműveket elbíráló szakmai testületbe nemcsak meghívottként, de jelentkezőként is be lehetett kerülni.

hirdetés

Ahogy tavaly, úgy idén is adott ez a lehetőség azoknak az iparág különböző területein dolgozó (hirdető, ügynökség, média, kutatás, oktatás, szakmai szervezet) vezető marketingkommunikációs szakembereknek, akik komoly szakmai múlttal, tapasztalattal rendelkeznek, és alkotóként vagy bírálóként részt vettek már szakmai megmérettetéseken - írja az Effie közleménye. 

Idén tovább finomítottak a rendszeren, és létrehoztak egy Effie Selection Committee nevű bizottságot, amely a zsűritagok kiválasztásáról dönt. Az érdeklődők ide kattintva tudnak jelentkezni július 20-ig.

Az Effie-n a pályaművek nevezési határideje július 16. 

Nevezni a tavaly megújított kategóriákba a 2017. január 1 – 2018. július 31. között Magyarországon futott bármilyen típusú, eredményes, hatékony marketingkommunikációs aktivitásokkal lehet – az egynapos rendezvénytől a hosszabb kampányokig. 

A zsűrizést követően a díjátadó gálaestnek ez alkalommal a Várkert Bazár ad otthont november 9-én.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés