hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Jedlicska Márton aranyat kapott az ADC Awards-on

Jedlicska Márton és társa arany kockát kapott az ADC Awards Nissan Student Brief-jére készített munkájával.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az NMHH továbbra is támogatja az Erdélyi Magyar Filmszemlét és a Savaria Filmszemlét is. 

15 lapra nőtt a LifeTime Media által képviselt magazinportfólió.

A műsorvezető az Origónak adott interjút.

Horváth Kornél korábban a Tescónak dolgozott.

Baksa Roland cikksorozata a jegybankelnök ügyeit járta körül. Tarnói Gizella-díjat kapott.

Share on Tumblr

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
minden elismerésem.
#
ezúton is gratula Marcinak! ez már a sokadik alkalom, h nemzetközi szinten is figyelemre méltó dolgokat tett le az asztalra. kíváncsi vagyok, lesz-e olyan ügynökség, aki
haza tudja csábítani...

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés