hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Jedlicska Márton a Kirowskinál

A MiamiAdVice blog szerzője hazatér az Egyesült Államokból és a Kirowski kreatívigazgatója lesz.

hirdetés

A Kirowski Facebook oldalán jelentette be tegnap este, hogy Jedlicska Márton, a MiamiAdvice blog szerzője, a Miami Ad Schoolban tanuló és az elmúlt évben több kreatívdíjat is elnyerő szakember az ügynökség társ-kreatívigazgatója lesz. Ahogy a héten megírtuk, a Kirowskitól távozott Kiskádár Tamás, aki a novembertől a Mito csapatát erősíti.

"Az Egyesült Államokból hazatért, több nemzetközi elismerést is magáénak tudható fiatal szakember Tompa Balázs kreatívigazgatóval közösen irányítja majd a kreatív csapat munkáját. Köszöntjük a kirowskiban Marcit!" - olvasható a Facebookon.

HÍRÜNKET RÖVIDESEN TOVÁBBI INFORMÁCIÓKKAL EGÉSZÍTJÜK KI! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés