hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jávor Bence a Greenroom új kreatívigazgatója

Vida Gusztáv az ügynökség új, családfókuszú divízióját, a Kiddót vezeti mostantól.

hirdetés

Jávor Bence váltja Vida Gusztávot a független Greenroom reklámügynökség kreatívigazgatói székében. Vida a frissen alakult, gyerek- és családfókuszú divízió, a Kiddo vezetője lesz.

Jávor Bence
Jávor Bence
„Bencével közel 7 éve dolgozunk együtt ügyfeleink és a Greenroom sikereiért. Az elmúlt években egymástól függetlenül vittünk projekteket, és nem kisebb márkákért felelt önállóan, mint a MOL, Budapest Bank vagy a Scitec. Bence szenvedélyes hozzáállása a reklámhoz inspirálóan hatott cégen belül és kívül is, úgy gondolom, hogy rengeteg izgalmas munka lesz hozzá köthető 2020-ban. Én a jövőben társtulajdonosként a Kiddo divízióra fókuszálok. Hajrá, Bence, és gratulálok!” – fogalmaz Vida a közleményben.

Jávor Bence így nyilatkozik: „Mivel a projektjeinkben Gusztitól már a kezdetektől nagy szabadságot kaptam, ezért a saját példámon tudom, hogy a fejlődés legjobb útja, ha hagyjuk egymást kibontakozni, és igen: akár hibázni is a közös munka alatt. És nem csak a kölcsönös bizalom miatt fontos ez. Találmányokat, gyógyszereket és komplett kontinenseket fedeztek fel elszúrásoknak köszönhetően. (A nap végén mi ennél kicsit kevesebbel is beérjük.) Ezért én sem fogom ezt másképp csinálni. Bízom a csapatban, bízom a megérzéseikben, és csak akkor rántom félre a kormányt, ha nagyon muszáj. Pezsdítő időszak elé nézünk, ebben biztos vagyok.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés