hirdetés
hirdetés
hirdetés

Januártól megújul a Metropol

Jövő év elejétől új arculattal és átalakított tartalom-szerkezettel jelenik meg az ingyenes napilap. A tartalom mennyisége nő, a stáb nem növekszik. Bevételnövekedést várnak.

hirdetés

Kisebb mérettel, letisztultabb szerkesztéssel és "négy az egyben" rovatfelépítéssel jön januártól 4-től a Metropol. Bár a lap kinézetében bulvárosodik, Izbéki Gábor, a lap főszerkesztője szerint a tartalom nem mozdul majd ilyen irányba.

A tartalom négy pillére a hírek, a háttér, a sport, és a szórakozás marad, de a méretváltással párhuzamosan akár nyolc oldallal is növekszik majd a terjedelem. A könnyebb eligazodást más tagolás, és a hirdetések eddiginél jobb elkülönítése segíti majd.

A sajtótájékoztatón elmondták, hogy kevesebb MTI-anyagot közölnek majd, de több lesz a saját tartalom. Több lesz a kép és a sporttartalom, és megmaradnak a tematikus mellékletek, évente körülbelül húsz. Január 1-től kampánnyal is jelentkeznek.

A korai bejelentést Hivatal Péter vezérigazgató azzal indokolta, hogy nem lett volna „sportszerű” a hosszabb távú hirdetőkkel való megegyezés után bejelenteni egy ekkora változtatást. A hirdetési felületek árképzésében pedig változások lesznek.

A 19 országban megjelenő lapcsoportban a magyar kiadás a cseh után a második, amelyik kisebb méretre vált. Svédországban már megtörtént a layout-váltás, tehát a magyar kiadás lesz az első, amely mindkét tekintetben változtat.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!