hirdetés
hirdetés
hirdetés

Januártól megújul a Metropol

Jövő év elejétől új arculattal és átalakított tartalom-szerkezettel jelenik meg az ingyenes napilap. A tartalom mennyisége nő, a stáb nem növekszik. Bevételnövekedést várnak.

hirdetés

Kisebb mérettel, letisztultabb szerkesztéssel és "négy az egyben" rovatfelépítéssel jön januártól 4-től a Metropol. Bár a lap kinézetében bulvárosodik, Izbéki Gábor, a lap főszerkesztője szerint a tartalom nem mozdul majd ilyen irányba.

A tartalom négy pillére a hírek, a háttér, a sport, és a szórakozás marad, de a méretváltással párhuzamosan akár nyolc oldallal is növekszik majd a terjedelem. A könnyebb eligazodást más tagolás, és a hirdetések eddiginél jobb elkülönítése segíti majd.

A sajtótájékoztatón elmondták, hogy kevesebb MTI-anyagot közölnek majd, de több lesz a saját tartalom. Több lesz a kép és a sporttartalom, és megmaradnak a tematikus mellékletek, évente körülbelül húsz. Január 1-től kampánnyal is jelentkeznek.

A korai bejelentést Hivatal Péter vezérigazgató azzal indokolta, hogy nem lett volna „sportszerű” a hosszabb távú hirdetőkkel való megegyezés után bejelenteni egy ekkora változtatást. A hirdetési felületek árképzésében pedig változások lesznek.

A 19 országban megjelenő lapcsoportban a magyar kiadás a cseh után a második, amelyik kisebb méretre vált. Svédországban már megtörtént a layout-váltás, tehát a magyar kiadás lesz az első, amely mindkét tekintetben változtat.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.