hirdetés
hirdetés
hirdetés

Januártól jön a Jim Jam magyar adása

2020-tól az eddigi régiós feedet váltja a kizárólag magyar piacra szánt műsor. Márciustól reklámot is értékesítenek rajta.

hirdetés

Málnay B. Levente, az AMC Networks Central Europe ügyvezetője a Big Picture tévés konferencián jelentette be (egy FTC–CSZKA Moszkva sállal a nyakában), hogy a 2-5 éveseknek szánt Jim Jam gyerekcsatornán 2020 januárjától az eddigi régiós feedet kizárólag a magyar piacra szánt műsorrend váltja fel, a hirdetésértékesítés pedig 2020 márciusában indul. Az AMC sales house-a Magyarországon az RTL Magyarország kereskedőháza, az R-time.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés