hirdetés
hirdetés
hirdetés

Janklovics Péter és egy VR szemüveg a Cordia új reklámjának a főszereplői

Ilyen az, mikor a Dumaszínház és egy lakásfejlesztő dolgoznak együtt.

hirdetés

A Cordia lakásfejlesztő szeptemberben indította első tévéreklám kampányát, amiben akkor a család és a felnőtté válás álltak a középpontban. A cég új reklámja, ami közösségi média felületekre készült, azonban most a humorral promózza a Corvin Sétány újépítésű lakásait. A szpothoz a Dumaszínház tagját, Janklovics Pétert kérték fel, és egy VR szemüveget is adtak neki, hogy elhangozhasson: „Cordia, VR szemüveg nélkül is király!”, vagy fordítva.

Az, hogy az ingatlanfejlesztő pont a Janklovicshoz fordult nem véletlen, hiszen a Dumaszínház 2012 óta a Corvin Sétányon működik.

Az alkotók

Megbízói oldal

Megbízó: Cordia Management Kft.
Kommunikációs vezető: Szili Tímea
Brand manager: Somlai Júlia, Zsilák-Klinger Bernadett

Produkció

szereplő: Janklovics Péter
rendező, operatőr: Lovász László
vágó: Kádár Viktor
ötlet: Litkai Gergely

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés