hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jani fasírtjával kampányol a Tesco

Minden hónapban új történetet mesélnek, recepteket osztanak meg, az egész régióban kampányolnak. Zoltán szlovák verziója Juraj.

hirdetés

Az otthon készült ételek és a családias légkör áll a Tesco most induló új kampányában. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületeken fut Közép-Európában, az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel.

A kampány központi gondolata és címe itthon: "Szeretettel tálalva a Tescótól". Középpontjában a minőségi élelmiszerek állnak, valamint az emberi tényező, pontosabban a szeretet: az áruházlánc "minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében" - olvasható a leírásban.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek, írják, az első, márciusi történet és a húsvéti kampány középpontjában pedig a sült kacsa receptje áll.

"A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott" - áll a közleményben.

Lent látható a sült kacsa receptje, "Annus mamától", alatta pedig "Timi otthonidéző sütije", "Zoli egyszerű, de nagyszerű marharaguja", illetve "Jani legnagyobb büszkesége, a húsvéti fasírt". A kampány szlovák verziójában Zoltánt amúgy Jurajnak hívják, de épp ugyanúgy néz ki

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés