hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jani fasírtjával kampányol a Tesco

Minden hónapban új történetet mesélnek, recepteket osztanak meg, az egész régióban kampányolnak. Zoltán szlovák verziója Juraj.

hirdetés

Az otthon készült ételek és a családias légkör áll a Tesco most induló új kampányában. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületeken fut Közép-Európában, az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel.

A kampány központi gondolata és címe itthon: "Szeretettel tálalva a Tescótól". Középpontjában a minőségi élelmiszerek állnak, valamint az emberi tényező, pontosabban a szeretet: az áruházlánc "minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében" - olvasható a leírásban.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek, írják, az első, márciusi történet és a húsvéti kampány középpontjában pedig a sült kacsa receptje áll.

"A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott" - áll a közleményben.

Lent látható a sült kacsa receptje, "Annus mamától", alatta pedig "Timi otthonidéző sütije", "Zoli egyszerű, de nagyszerű marharaguja", illetve "Jani legnagyobb büszkesége, a húsvéti fasírt". A kampány szlovák verziójában Zoltánt amúgy Jurajnak hívják, de épp ugyanúgy néz ki

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

November 18-ig várják startupok jelentkezését.

Az Egy nő fogságbant is az öt jelölt közé választotta az Európai Filmakadémia.

A helyi hatóság egyértelmű politikai állásfoglalásnak ítélte az Iceland pálmaolaj ellenes tévéshirdetését. 

Az irodalomtörténész a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc szokásait eleveníti fel.

Két nyári teltházas vetítés után már az Indexen is elérhető az új lemezére készülő Fran Palermo frontemberéről szóló film.

hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés