hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jani fasírtjával kampányol a Tesco

Minden hónapban új történetet mesélnek, recepteket osztanak meg, az egész régióban kampányolnak. Zoltán szlovák verziója Juraj.

hirdetés

Az otthon készült ételek és a családias légkör áll a Tesco most induló új kampányában. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületeken fut Közép-Európában, az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel.

A kampány központi gondolata és címe itthon: "Szeretettel tálalva a Tescótól". Középpontjában a minőségi élelmiszerek állnak, valamint az emberi tényező, pontosabban a szeretet: az áruházlánc "minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében" - olvasható a leírásban.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek, írják, az első, márciusi történet és a húsvéti kampány középpontjában pedig a sült kacsa receptje áll.

"A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott" - áll a közleményben.

Lent látható a sült kacsa receptje, "Annus mamától", alatta pedig "Timi otthonidéző sütije", "Zoli egyszerű, de nagyszerű marharaguja", illetve "Jani legnagyobb büszkesége, a húsvéti fasírt". A kampány szlovák verziójában Zoltánt amúgy Jurajnak hívják, de épp ugyanúgy néz ki

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés