hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jani fasírtjával kampányol a Tesco

Minden hónapban új történetet mesélnek, recepteket osztanak meg, az egész régióban kampányolnak. Zoltán szlovák verziója Juraj.

hirdetés

Az otthon készült ételek és a családias légkör áll a Tesco most induló új kampányában. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületeken fut Közép-Európában, az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel.

A kampány központi gondolata és címe itthon: "Szeretettel tálalva a Tescótól". Középpontjában a minőségi élelmiszerek állnak, valamint az emberi tényező, pontosabban a szeretet: az áruházlánc "minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében" - olvasható a leírásban.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek, írják, az első, márciusi történet és a húsvéti kampány középpontjában pedig a sült kacsa receptje áll.

"A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott" - áll a közleményben.

Lent látható a sült kacsa receptje, "Annus mamától", alatta pedig "Timi otthonidéző sütije", "Zoli egyszerű, de nagyszerű marharaguja", illetve "Jani legnagyobb büszkesége, a húsvéti fasírt". A kampány szlovák verziójában Zoltánt amúgy Jurajnak hívják, de épp ugyanúgy néz ki

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés