hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jani fasírtjával kampányol a Tesco

Minden hónapban új történetet mesélnek, recepteket osztanak meg, az egész régióban kampányolnak. Zoltán szlovák verziója Juraj.

hirdetés

Az otthon készült ételek és a családias légkör áll a Tesco most induló új kampányában. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületeken fut Közép-Európában, az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel.

A kampány központi gondolata és címe itthon: "Szeretettel tálalva a Tescótól". Középpontjában a minőségi élelmiszerek állnak, valamint az emberi tényező, pontosabban a szeretet: az áruházlánc "minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében" - olvasható a leírásban.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek, írják, az első, márciusi történet és a húsvéti kampány középpontjában pedig a sült kacsa receptje áll.

"A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott" - áll a közleményben.

Lent látható a sült kacsa receptje, "Annus mamától", alatta pedig "Timi otthonidéző sütije", "Zoli egyszerű, de nagyszerű marharaguja", illetve "Jani legnagyobb büszkesége, a húsvéti fasírt". A kampány szlovák verziójában Zoltánt amúgy Jurajnak hívják, de épp ugyanúgy néz ki

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés