hirdetés
hirdetés
hirdetés

Izzadt férfitestek a Pig-Pong Kupán

Tizenhat reklámos és utómunkás férfi feszült egymásnak a Pig & Umbrella stúdió által meghirdetett első kommunikációs ping-pong kupán. A győztes trófea az Ombrella tulajdonosáé lett.

hirdetés

Hiába a gyárbelsőre vagy hatalmas műteremre emlékeztető tágas tér és a vastag téglafalak – a Pig & Umbrella utómunka-stúdióban forrt a levegő, és patakokban folytak az izzadságcseppek péntek este, az első ízben megszervezett reklámos ping-pong kupán. A stílusosan csak Pig-Pong névre keresztelt verseny ugyanis kifogta a negyven fokos meleget, és nem tett jót a hőmérsékletnek a stúdió erős fényű  reflektora, meg az egyre élesedő meccs sem.

Eljött többek között Gosztonyi Csaba ügyvezető és Papp Péter kreatívigazgató a Carbon Grouptól, Gács Róbert kreatívigazgató a BBDO-tól, Heisler Ádám producer a Laboratorytól, Gémesi Ádám szövegíró az ACG-től és De la Torre Dániel art director is az Insomniától.

Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?
Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?

A versenyre előzetesen nevező 16 versenyző mellett megjelenő még körülbelül ugyanennyi érkező vendég sajnos, akármennyire szeretett volna, előzetes jelentkezés híján nem vehetett részt a versenyen. Maradt a mérsékelt alkoholfogyasztás, tét-nélküli ütögetés a néha felszabaduló két ping-pong asztal egyikén, és a csendes beszélgetés a labdák pattogásának zajára. Zene a versenyzők koncentrálásának segítése érdekében a kupa végéig, tíz óráig nem szólt, sőt a nagy döntő közben a másik ping-pong asztalon is tiltott volt a játék, nehogy a hangok megzavarják a küzdelmet.

Az első három helyezett a rögtönzött dobogón kapta meg a jutalmát, helyezéstől függően kínai gyártmányú vagy profi asztali-tenisz készletet, fejpántot, illetve csuklószorítót. Mivel lányok nem vettek részt a versenyen - és amúgy is nagyon gyér létszámban képviseltették magukat az "összeröffenésen" -, privátban lejátszották a női Pig-Pong kupát is, és nemhivatalosan kihirdették a győztesét: Bányász Katát, a Kirowski producerét, aki egy rögtönzött felirattal megjelölt ping-pong labdát kapott díjként.

A többórás küzdelem vége, tíz óra után a zene elindult, az emberek egy része lassan elszállingózott, aki pedig még maradt, azok négyesével szinte mind folytatták a játékot – immáron tét nélkül. Az utolsók fél kettőkor hagyták el a helyszínt.

A győztesek:

1. helyezett: Ort Attila, a többek közt a Hg.hu-t is kiadó Ombrello tulajdonos-ügyvezetője
2. helyezett: Nagy Dezső, a DDB kreatívigazgatója
3. helyezett: Kovács Tamás szabadúszó fotós

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés