hirdetés
hirdetés
hirdetés

Izzadt férfitestek a Pig-Pong Kupán

Tizenhat reklámos és utómunkás férfi feszült egymásnak a Pig & Umbrella stúdió által meghirdetett első kommunikációs ping-pong kupán. A győztes trófea az Ombrella tulajdonosáé lett.

hirdetés

Hiába a gyárbelsőre vagy hatalmas műteremre emlékeztető tágas tér és a vastag téglafalak – a Pig & Umbrella utómunka-stúdióban forrt a levegő, és patakokban folytak az izzadságcseppek péntek este, az első ízben megszervezett reklámos ping-pong kupán. A stílusosan csak Pig-Pong névre keresztelt verseny ugyanis kifogta a negyven fokos meleget, és nem tett jót a hőmérsékletnek a stúdió erős fényű  reflektora, meg az egyre élesedő meccs sem.

Eljött többek között Gosztonyi Csaba ügyvezető és Papp Péter kreatívigazgató a Carbon Grouptól, Gács Róbert kreatívigazgató a BBDO-tól, Heisler Ádám producer a Laboratorytól, Gémesi Ádám szövegíró az ACG-től és De la Torre Dániel art director is az Insomniától.

Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?
Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?

A versenyre előzetesen nevező 16 versenyző mellett megjelenő még körülbelül ugyanennyi érkező vendég sajnos, akármennyire szeretett volna, előzetes jelentkezés híján nem vehetett részt a versenyen. Maradt a mérsékelt alkoholfogyasztás, tét-nélküli ütögetés a néha felszabaduló két ping-pong asztal egyikén, és a csendes beszélgetés a labdák pattogásának zajára. Zene a versenyzők koncentrálásának segítése érdekében a kupa végéig, tíz óráig nem szólt, sőt a nagy döntő közben a másik ping-pong asztalon is tiltott volt a játék, nehogy a hangok megzavarják a küzdelmet.

Az első három helyezett a rögtönzött dobogón kapta meg a jutalmát, helyezéstől függően kínai gyártmányú vagy profi asztali-tenisz készletet, fejpántot, illetve csuklószorítót. Mivel lányok nem vettek részt a versenyen - és amúgy is nagyon gyér létszámban képviseltették magukat az "összeröffenésen" -, privátban lejátszották a női Pig-Pong kupát is, és nemhivatalosan kihirdették a győztesét: Bányász Katát, a Kirowski producerét, aki egy rögtönzött felirattal megjelölt ping-pong labdát kapott díjként.

A többórás küzdelem vége, tíz óra után a zene elindult, az emberek egy része lassan elszállingózott, aki pedig még maradt, azok négyesével szinte mind folytatták a játékot – immáron tét nélkül. Az utolsók fél kettőkor hagyták el a helyszínt.

A győztesek:

1. helyezett: Ort Attila, a többek közt a Hg.hu-t is kiadó Ombrello tulajdonos-ügyvezetője
2. helyezett: Nagy Dezső, a DDB kreatívigazgatója
3. helyezett: Kovács Tamás szabadúszó fotós

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés