hirdetés
hirdetés
hirdetés

IVSZ, IEB, Kirowski - kiválasztották a top tizet

A felhasználók tíz online áruházat választottak ki az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), az Inter-Európa Bank (IEB) és a Kirowski e-commerce versenyének döntőjébe.
hirdetés

A felhasználók közel ötszáz e-kereskedőt jelöltek meg, és több mint nyolcezer ötszáz szavazat érkezett. A legtöbb szavazatot kapott tíz internetes áruház közül a szakmai zsűri választja ki 2006 legjobb e-kereskedőjét.

A legjobbak közé a Bookline.hu, a Dvdrent.hu, az Edigital.hu, a Fotexnet.hu, a Lencsebolt.hu, a Netpincer.hu, a Ppo.hu, a Surányihifi.hu, a Vatera.hu és az Xpress.hu jutott be. A zsűri többek között értékeli majd a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét és az ismertséget. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is.

Az Év Internetes Kereskedője címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány. A díj 2006-os kiemelt médiatámogatói az Origo, az Index, a Portfolio.hu, az Admail és az eBroker.

A tavalyi nyertes, a Bookline.hu egy évig használhatta a díj megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott kedvezményt is igénybe vehette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
parat megneztem a 10 kozul.
4-nek nincs engedelye* sem, hogyan indulhatnak egyaltalan igy egy versenyen?

* mint az koztudott, a csomagkuldo kereskedelemhez rendelkezni kell egy nyilvantartasi szammal, amit a gkm engedelyezesi es kozig. hivatala ad ki. ezt a szamot fel kell tuntetni
a webaruhaz honlapjan.

akinel ilyen nincs, annak nyilvan nincs engedelye (az en logikam szerint)
egyebkent miert nincs egy nyilvanos lista, hogy kinek van engedelye?

aki pedig engedely nelkul mukodik, szankcionaljak!
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés