hirdetés
hirdetés
hirdetés

IVSZ, IEB, Kirowski - kiválasztották a top tizet

A felhasználók tíz online áruházat választottak ki az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), az Inter-Európa Bank (IEB) és a Kirowski e-commerce versenyének döntőjébe.
hirdetés

A felhasználók közel ötszáz e-kereskedőt jelöltek meg, és több mint nyolcezer ötszáz szavazat érkezett. A legtöbb szavazatot kapott tíz internetes áruház közül a szakmai zsűri választja ki 2006 legjobb e-kereskedőjét.

A legjobbak közé a Bookline.hu, a Dvdrent.hu, az Edigital.hu, a Fotexnet.hu, a Lencsebolt.hu, a Netpincer.hu, a Ppo.hu, a Surányihifi.hu, a Vatera.hu és az Xpress.hu jutott be. A zsűri többek között értékeli majd a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét és az ismertséget. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is.

Az Év Internetes Kereskedője címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány. A díj 2006-os kiemelt médiatámogatói az Origo, az Index, a Portfolio.hu, az Admail és az eBroker.

A tavalyi nyertes, a Bookline.hu egy évig használhatta a díj megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott kedvezményt is igénybe vehette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
parat megneztem a 10 kozul.
4-nek nincs engedelye* sem, hogyan indulhatnak egyaltalan igy egy versenyen?

* mint az koztudott, a csomagkuldo kereskedelemhez rendelkezni kell egy nyilvantartasi szammal, amit a gkm engedelyezesi es kozig. hivatala ad ki. ezt a szamot fel kell tuntetni
a webaruhaz honlapjan.

akinel ilyen nincs, annak nyilvan nincs engedelye (az en logikam szerint)
egyebkent miert nincs egy nyilvanos lista, hogy kinek van engedelye?

aki pedig engedely nelkul mukodik, szankcionaljak!
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés