hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is olvashatjuk BBC History-t

Magyarul is megjelenik a BBC történelmi magazinja, a Kossuth kiadó gondozásában.

hirdetés

2011 áprilisától magyarul is megjelenik a BBC történelmi magazinja, a BBC History. A magyar nyelvű kiadvány az angol BBC History licenclapja, ami itthon a Kossuth kiadó gondozásában jelenik meg.

A kiadvány országosan 3200 újságárusító helyen (Relay, Inmedio, független árusok), hipermarketekben és postákon lesz kapható. A lap havi megjelenésű, induló terjesztett példányszáma 30 000, ami a jövőben az igényeknek megfelelően emelkedhet.

A kiadó hirdetési szempontból fő célcsoportnak a 25-65 év közötti felsőfokú végzettségű, a történelem iránt érdeklődő csoportokat tekinti. Foglakozás tekintetében olvasóik várhatóan elsősorban középvezetők, felsővezetők, önálló szellemi foglalkozásúak vagy beosztott értelmiségiek lesznek. A Kiadó fontosnak tekinti, hogy a lap családi magazinként is elfogadott legyen.

A print kiadvány kizárólagos ügynökségi hirdetés-értékesítési partnere az Adaptive Media.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.