hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is elindult a Mypitch

A Mypitch.com elindította kreatív marketing crowdsourcing szolgáltatását és ezzel egyidejűleg megnyitotta képviseletét több európai országban, az angol, magyar, ír, francia, lengyel és az osztrák piacokon. 

hirdetés

A Mypitch.com szeptemberben bejelentette a cég stockholmi központjából, hogy elindítja a nemzetközi terjeszkedését hat európai országban. Az angol, az ír, a francia, a lengyel és az osztrák piac mellett a vállalat Budapesten is nyit irodát.

A Mypitch.com egy olyan közösségi találkozó hely, amely a kreatív ötleteket és inspirációkat összekapcsolja a marketingszakemberek, valamint a márkák kreatív koncepció-igényeivel, egy jelenleg hozzávetőlegesen több mint 140 országból álló és 4000 főt számláló kreatív hálózatra alapozva.

A mai napig több mint kilencszáz kreatív koncepció került publikálásra a Mypitch.com online felületen keresztül olyan ügyfelek megbízásából, mint többek között az SAS Airlines, az Intersport, a Sharp, az Avis, a Rica Hotels, a DDB és a Starcom.

Minden egyes Mypitch.com képviseletet a jelenleg elindított országban egy country manager felügyel, aki az értékesítésért, a marketingtevékenyégért és a cég helyi médiakapcsolataiért felelős. Magyarországon Szabó András látja el ezt a feladatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

168 óra alatt kell a versenyzőknek összedobni egy játékot, ami segít eligazodni a hírdömpingben.

Visszajelzések alapján az online meeting lett az utóbbi évek egyik legsikeresebb rendezvénye. Böröczi Péter, az NN Biztosító marketingkommunikációs vezetőjének véleménycikke.

A köztéri művészettel foglalkozó Placcc Fesztivál is alkalmazkodott a járványhoz. Idén június 12-től alkotók járják majd a várost.

Zeneszerzőknek és szövegíróknak szóló pályázatról zsűri dönt, köztük Grecsó Krisztián, Rónai Egon, Szakos Krisztián, Kulicz Gábor és Deutsch Tamás. 

Két év után. Bármilyen hosszúnak is tűnik ez az időtartam, erre senki sem kötelezi a streaming-szolgáltatót. Ritka, de ésszerű gyakorlatot jelentett be a Netflix.

Az elmúlt és a mostani hetek már a visszarendeződésen való gondolkozás jegyében teltek/telnek. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani.

Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.

Tippek, amivel a HR időt, pénzt spórol és/vagy lojalitást nyer! Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés