hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is elindult a Mypitch

A Mypitch.com elindította kreatív marketing crowdsourcing szolgáltatását és ezzel egyidejűleg megnyitotta képviseletét több európai országban, az angol, magyar, ír, francia, lengyel és az osztrák piacokon. 

hirdetés

A Mypitch.com szeptemberben bejelentette a cég stockholmi központjából, hogy elindítja a nemzetközi terjeszkedését hat európai országban. Az angol, az ír, a francia, a lengyel és az osztrák piac mellett a vállalat Budapesten is nyit irodát.

A Mypitch.com egy olyan közösségi találkozó hely, amely a kreatív ötleteket és inspirációkat összekapcsolja a marketingszakemberek, valamint a márkák kreatív koncepció-igényeivel, egy jelenleg hozzávetőlegesen több mint 140 országból álló és 4000 főt számláló kreatív hálózatra alapozva.

A mai napig több mint kilencszáz kreatív koncepció került publikálásra a Mypitch.com online felületen keresztül olyan ügyfelek megbízásából, mint többek között az SAS Airlines, az Intersport, a Sharp, az Avis, a Rica Hotels, a DDB és a Starcom.

Minden egyes Mypitch.com képviseletet a jelenleg elindított országban egy country manager felügyel, aki az értékesítésért, a marketingtevékenyégért és a cég helyi médiakapcsolataiért felelős. Magyarországon Szabó András látja el ezt a feladatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés