hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt vannak a lájkolható bannerek

Lájkolható bannereket készített a Fastbridge. Az ügynökség először a UPC hirdetéseihez készítette el ezt a megoldást.

hirdetés

A Facebookon népszerűek a személyes ajánláshoz hasonlóan működő úgynevezett engagement adek (mint a lájk), amelyek fő jellemzője, hogy általa láthatjuk kinek tetszett az adott hirdetés a barátaink közül. A Thinkdigital menedzselte kampányok tapasztalatai azt mutatják, hogy a felhasználók sokkal szívesebben kattintanak egy ilyen megjelenésre. 

Ezt a hatást szerette volna a Fastbridge a hagyományos és rich media banner megjelenések esetén is kihasználni, az eredményt pedig a napokban futó UPC banner hirdetésekben már látni lehet a nagyobb hazai site-okon.

A Fastbridge által kitalált és megalkotott bannerben a Facebook engagement adhez hasonlóan láthatjuk, hogy ismerőseink közül kinek tetszett a kampányhoz kapcsolódó Facebook profiloldal, ehhez csak a saját profilunkba kell bejelentkezni. Ezáltal tulajdonképpen egy közösségi média-reklám készült a hagyományos banner megjelenésből. 

A banner a Facebook-belépés előtt

A banner a Facebook-belépés után

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés