hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt vannak a lájkolható bannerek

Lájkolható bannereket készített a Fastbridge. Az ügynökség először a UPC hirdetéseihez készítette el ezt a megoldást.

hirdetés

A Facebookon népszerűek a személyes ajánláshoz hasonlóan működő úgynevezett engagement adek (mint a lájk), amelyek fő jellemzője, hogy általa láthatjuk kinek tetszett az adott hirdetés a barátaink közül. A Thinkdigital menedzselte kampányok tapasztalatai azt mutatják, hogy a felhasználók sokkal szívesebben kattintanak egy ilyen megjelenésre. 

Ezt a hatást szerette volna a Fastbridge a hagyományos és rich media banner megjelenések esetén is kihasználni, az eredményt pedig a napokban futó UPC banner hirdetésekben már látni lehet a nagyobb hazai site-okon.

A Fastbridge által kitalált és megalkotott bannerben a Facebook engagement adhez hasonlóan láthatjuk, hogy ismerőseink közül kinek tetszett a kampányhoz kapcsolódó Facebook profiloldal, ehhez csak a saját profilunkba kell bejelentkezni. Ezáltal tulajdonképpen egy közösségi média-reklám készült a hagyományos banner megjelenésből. 

A banner a Facebook-belépés előtt

A banner a Facebook-belépés után

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés