hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy rakás szép fesztiválfotó

A Heineken gyűjtötte és most ki is állítja őket.

hirdetés

A Heineken hajlamos egy fesztiválszezont értékelő beszélgetéssel és a fesztivál-sajtófotó pályázatának eredményhirdetésével zárni a szezont, idén is így tettek.

Azon kedves olvasóinknak, akik maguk sem riadnak vissza fesztiválok látogatásától, a beszélgetés nem sok újat mondana: fontos a vizualitás, népszerűek a szponzorhelyszínek. Az már érdekesebb, hogy nagyot ment a Soproni IPA, és idén is két számjeggyel nőttek a csapolt cider eladások is.

A fotópályázat amatőr kategóriáját 186 munka közül Pályi Péteré nyerte, a majdnem száz sajtófotóból Major Kata lett az év hivatalos fesztiválfotósa. Elől az ő munkája, alatta néhány, ami engem jobban elkapott a döntősök közül, a képekre kattintva a profi mezőny összes döntőse végigkattintható. Október végéig a budapesti Hadikban vannak kiállítva, aztán székesfehérvári, soproni, debreceni és pécsi sörözőkben turnézik majd a tárlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés