hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy rakás szép fesztiválfotó

A Heineken gyűjtötte és most ki is állítja őket.

hirdetés

A Heineken hajlamos egy fesztiválszezont értékelő beszélgetéssel és a fesztivál-sajtófotó pályázatának eredményhirdetésével zárni a szezont, idén is így tettek.

Azon kedves olvasóinknak, akik maguk sem riadnak vissza fesztiválok látogatásától, a beszélgetés nem sok újat mondana: fontos a vizualitás, népszerűek a szponzorhelyszínek. Az már érdekesebb, hogy nagyot ment a Soproni IPA, és idén is két számjeggyel nőttek a csapolt cider eladások is.

A fotópályázat amatőr kategóriáját 186 munka közül Pályi Péteré nyerte, a majdnem száz sajtófotóból Major Kata lett az év hivatalos fesztiválfotósa. Elől az ő munkája, alatta néhány, ami engem jobban elkapott a döntősök közül, a képekre kattintva a profi mezőny összes döntőse végigkattintható. Október végéig a budapesti Hadikban vannak kiállítva, aztán székesfehérvári, soproni, debreceni és pécsi sörözőkben turnézik majd a tárlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés