hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy rakás szép fesztiválfotó

A Heineken gyűjtötte és most ki is állítja őket.

hirdetés

A Heineken hajlamos egy fesztiválszezont értékelő beszélgetéssel és a fesztivál-sajtófotó pályázatának eredményhirdetésével zárni a szezont, idén is így tettek.

Azon kedves olvasóinknak, akik maguk sem riadnak vissza fesztiválok látogatásától, a beszélgetés nem sok újat mondana: fontos a vizualitás, népszerűek a szponzorhelyszínek. Az már érdekesebb, hogy nagyot ment a Soproni IPA, és idén is két számjeggyel nőttek a csapolt cider eladások is.

A fotópályázat amatőr kategóriáját 186 munka közül Pályi Péteré nyerte, a majdnem száz sajtófotóból Major Kata lett az év hivatalos fesztiválfotósa. Elől az ő munkája, alatta néhány, ami engem jobban elkapott a döntősök közül, a képekre kattintva a profi mezőny összes döntőse végigkattintható. Október végéig a budapesti Hadikban vannak kiállítva, aztán székesfehérvári, soproni, debreceni és pécsi sörözőkben turnézik majd a tárlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés