hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy rakás szép fesztiválfotó

A Heineken gyűjtötte és most ki is állítja őket.

hirdetés

A Heineken hajlamos egy fesztiválszezont értékelő beszélgetéssel és a fesztivál-sajtófotó pályázatának eredményhirdetésével zárni a szezont, idén is így tettek.

Azon kedves olvasóinknak, akik maguk sem riadnak vissza fesztiválok látogatásától, a beszélgetés nem sok újat mondana: fontos a vizualitás, népszerűek a szponzorhelyszínek. Az már érdekesebb, hogy nagyot ment a Soproni IPA, és idén is két számjeggyel nőttek a csapolt cider eladások is.

A fotópályázat amatőr kategóriáját 186 munka közül Pályi Péteré nyerte, a majdnem száz sajtófotóból Major Kata lett az év hivatalos fesztiválfotósa. Elől az ő munkája, alatta néhány, ami engem jobban elkapott a döntősök közül, a képekre kattintva a profi mezőny összes döntőse végigkattintható. Október végéig a budapesti Hadikban vannak kiállítva, aztán székesfehérvári, soproni, debreceni és pécsi sörözőkben turnézik majd a tárlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés