hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy locsolókanna, négy személyiséggel

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. Mindezt a 2020-as, októberre tervezett, hibrid Design Hét Budapest felvezetéseként.

hirdetés

A kisvideók a a World Design Organization magyar tagja, a Magyar Formatervezési Tanács felkérésére készültek, három stúdiótól: a Flying Objects stúdiótól, a Hypeandhyper magazintól és a Maform Design stúdiótól. A Maformé a locsolókannás videó, a Flying Objects egy nap történéseit sűrítette bele a másfél perces videójába, a Hypeandhyper pedig hétköznapi, de ikonikus tárgyakat mutatott be. A munkák már a tervek szerint október 1. és 11. között megvalósuló, élő és online eseményekben is gondolkodó (vagyis hibrid) Design Hét Budapest felvezetői is egyben, ahol a fő tematika a Tartsd körforgásban! lesz. A már tavaly is sok zöld témával foglalkozó fesztiválon például a körforgásos gazdaság területét igyekeznek majd körüljárni a szervezők.

A 2020-as Design Világnap a mindennapi tervezést ünnepli és felhívja a figyelmet a formatervezés előnyeire a hétköznapi termékek vagy a szolgáltatások terén is. A köznapi tárgyaktól, készülékektől, eszközöktől és kiegészítőktől kezdve az összetett digitális platformokig és alkalmazásokig a design mindenhol jelen van a mindennapi életünkben – írja közleményében a Design Hét. „Fontos, hogy a hazai designipar szereplői is tudatában legyenek, hogy milyen versenyelőnyt jelent, ha levédetik, amit kitaláltak. A saját formatervezési mintával rendelkező kkv-k például jellemzően több bevételt generálnak, mint az olyanok, amelyek nem rendelkeznek szellemi tulajdonnal” – emelte ki Pomázi Gyula, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a Magyar Formatervezési Tanács elnöke a világnap kapcsán. 

A járványügyi helyzettől függően várhatóan augusztusban fogják bemutatni a 2020-as Design Hét végleges programját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés