hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy hátborzongatóan jó mobilreklám

Mexikó első számú mobilszolgáltatója, a Movistar és ügynöksége, a Young & Rubicam remek reklámmal rukkolt ki, a sztoriban egy érdekes csavar is van. Mutatjuk.

hirdetés

Először mindenki nézze meg a filmet, mert nem akarjuk lelőni benne a lényeget:

Spanyolul tudók figyelmébe:

Az angolosok nézzék ezt (ajánljuk a teljes képernyős nézetet):

A Movistar a filmmel arra akar rámutatni, hogy rengeteg hamis felhasználói profil van a közösségi oldalakon, az ő számításaik szerint 150 millió. A film ferde báját az adja, hogy nemcsak a szereplők egyike, hanem mindkettő kamuprofil tulajdonosa, civilben perverz öreg fickó, és jó nézni, ahogy pofára esnek. A film nézése közben nem feltétlenül számítottam arra, hogy EZ lesz a fordulat, de már az elején furcsának tartottam, hogy milyen dolog beállítani már egy fiatal 14-15 éves fiút úgy, mint aki egyedül tévézik otthon? Persze egyáltalán nem lehetetlen, de mégiscsak furcsálltam a settinget, aztán minden világossá vált. A film legvégén az, hogy újra mindkét figura nyomkodja a telefonját, azért újra visszahúzott a valóságba, mert azt sugallja, hogy egyszer sikerülni fog, és akkor vajon mi lesz? Nem jó belegondolni. Mindenki vigyázzon magára!

Innen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés