hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt az MTÜ őszi turisztikai kampánya

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Az integrált kampányban van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

hirdetés

Az őszi szezonra és a belföldi utazások élénkítésére új kampányt indított október közepén a Magyar Turisztikai Ügynökség, ennek része ez a videó is.

A kampány központjában Tokaj, Villány, Badacsony és Sopron áll, azaz a gasztronómia, Szent Márton nap, illetve a borvidékek. A kampányhoz akciók is kapcsolódnak, az Őszi menük heteiben több szálloda, étterem és borászat is részt vesz, illetve szervezetek is: Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, Stílusos Vidéki Éttermiség, Pannon Gasztronómiai Akadémia, Magyar Bocuse d’Or Akadémia, Magyar Vendéglátók Ipartestülete, Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége.

Az integrált kampány és az akciós hónap november 15-ig tart, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek is részt vesznek benne. Az akciók részleteiről ezen az oldalon tudható meg több. Lent pedig képek láthatók a kampányból.

Az ügynökség a héten, az első Turizmus Summit rendezvényen ismertette meg a szakmával a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 stratégiai dokumentumot, amelyről társoldalunkon részletesen is olvashattok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés