hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt az MTÜ őszi turisztikai kampánya

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Az integrált kampányban van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

hirdetés

Az őszi szezonra és a belföldi utazások élénkítésére új kampányt indított október közepén a Magyar Turisztikai Ügynökség, ennek része ez a videó is.

A kampány központjában Tokaj, Villány, Badacsony és Sopron áll, azaz a gasztronómia, Szent Márton nap, illetve a borvidékek. A kampányhoz akciók is kapcsolódnak, az Őszi menük heteiben több szálloda, étterem és borászat is részt vesz, illetve szervezetek is: Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, Stílusos Vidéki Éttermiség, Pannon Gasztronómiai Akadémia, Magyar Bocuse d’Or Akadémia, Magyar Vendéglátók Ipartestülete, Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége.

Az integrált kampány és az akciós hónap november 15-ig tart, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek is részt vesznek benne. Az akciók részleteiről ezen az oldalon tudható meg több. Lent pedig képek láthatók a kampányból.

Az ügynökség a héten, az első Turizmus Summit rendezvényen ismertette meg a szakmával a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 stratégiai dokumentumot, amelyről társoldalunkon részletesen is olvashattok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés