hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt az MTÜ őszi turisztikai kampánya

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Az integrált kampányban van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

hirdetés

Az őszi szezonra és a belföldi utazások élénkítésére új kampányt indított október közepén a Magyar Turisztikai Ügynökség, ennek része ez a videó is.

A kampány központjában Tokaj, Villány, Badacsony és Sopron áll, azaz a gasztronómia, Szent Márton nap, illetve a borvidékek. A kampányhoz akciók is kapcsolódnak, az Őszi menük heteiben több szálloda, étterem és borászat is részt vesz, illetve szervezetek is: Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, Stílusos Vidéki Éttermiség, Pannon Gasztronómiai Akadémia, Magyar Bocuse d’Or Akadémia, Magyar Vendéglátók Ipartestülete, Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége.

Az integrált kampány és az akciós hónap november 15-ig tart, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek is részt vesznek benne. Az akciók részleteiről ezen az oldalon tudható meg több. Lent pedig képek láthatók a kampányból.

Az ügynökség a héten, az első Turizmus Summit rendezvényen ismertette meg a szakmával a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 stratégiai dokumentumot, amelyről társoldalunkon részletesen is olvashattok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés