hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt az ideje, hogy végre kezdj valamit a nettel!

Új kampányt indított a Magyar Telekom, melyben a fenti mellett a következő üzenetet fogalmazták meg: „Számolj le a kifogásokkal, legyél te is tettre kész!” A kampány a DDB készítette a márka számára, az alábbiakban főként az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

hirdetés

Háttér

„Tavaly a Telekom új márkaplatform építésébe kezdett, melynek lényege: a cég elkötelezett, hogy mindenkit segítsen abban, hogy digitális képességeiben egyet feljebb lépve előrejusson az életben, és hogy a technológia megadja az esélyt, hogy az emberek jobb életet éljenek, hogy a közösségek fejlődjenek.

Különböző kutatások eredményei szerint az edukáció mellett az attitűdváltozás elérése is fontos cél, hiszen ahhoz, hogy valaki tudatosabban álljon hozzá a személyes fejlődéséhez, képes legyen tenni az előrejutásáért, egy nyitottabb, bátrabb, tettre kész hozzáállás szükséges. Ezért a Telekom ambíciója, hogy kommunikációs kampányaival megpróbáljon változtatni az emberek szemléletmódján, és megmutatni, hogy a digitalizáció nyújtotta lehetőségek egy karnyújtásra vannak, csak észre kell venni és okosan használni azokat.”

Kampánycél

„A Telekom Tettek hálózata kampányának célja inspiráció és bátorítás annak érdekében, hogy az emberek számoljanak le a kifogásokkal, legyenek aktívak és tettre készek, és a technológiára és annak előnyeire úgy tekintsenek, mint az előbbre jutás eszközére.”

Kreatívkoncepció

„A halogatás, a kifogáskeresés megjelenik az életünk minden területén, így az internethasználati szokásainkban is. Számoljunk le a halogatással, legyen a tettrekészség az új »tipikusan magyar«. A kampány a tettrekészségre kívánja inspirálni az embereket, azt a fajta tenni akarást szeretné felébreszteni bennük, ami a halogatáson, vagy akár a kudarcokon is képes átlendíteni az embert, és arra motiválja, hogy megtegye az első lépést a célja eléréséhez vezető úton. Mindehhez a Telekom a Tettek hálózatát adja.”

A kampány egy teaser és egy főszakaszból áll. Előbbi részeként egy, a Deutsche Telekom által készített filmet dolgozott át a DDB úgy, hogy az üzenet a helyi kampányt támogassa. A 30 másodperces teaser szpot az internet elkényelmesedő és aktív felhasználási módját állítja szembe egymással. Üzenete: „Mutass példát a Tettek hálózatán!”

A főszakasz filmjét a DDB fejlesztette, ebben a Telekom olyan mintaértékű példákat, példaképeket mutat be, mint Hosszú Katinka, Lukoviczki Réka és Béres Ernő olimpikon, akik tettre kész attitűddel állnak hozzá az élethez és a nehézségek ellenére sem adják fel céljaikat. A tévékampányt figyelemfelkeltő óriásplakátok egészítik ki.

„A legújabb, Tettek hálózata kampányunkban egy olyan Magyarország képét vetítjük előre, ahol az emberek változtatnak a passzív attitűdjükön, és személyes előrejutásuk érdekében kezdik el használni az internetet. Ezeknek a felébredő embereknek építjük az otthonokban és mobileszközökön is elérhető Tettek Hálózatát, és adjuk hozzá a mobileszközöket és a szolgáltatásokat” – foglalta össze a kampány üzenetét Kovács András Péter marketingkommunikációs osztályvezető.

Werkfilm is készült:

A közlemény hozzáteszi, hogy a kampány részeként készített további kreatív tartalmak, mint például egy országos teszt és egy kisfilm, kibontják a tévészpotok üzenetét. „Bemutatják a tipikusan magyar, cselekvést gátló belső akadályokat, és alátámasztják a változtatás szükségességét, példákkal szemléltetik, hova lehet eljutni, ha attitűdöt változtatunk, aktívvá és célorientáltakká válunk. A Nagy Pató Pál Tesztből megtudhatjuk, mennyire vagyunk halogatók vagy tettre készek, melyek a halogatás belső akadályai és melyek az előrejutás vágyott területei.”

A kampány részeként a Telekom létrehozta a Nincs kifogás! Facebook-csoportot, ahova tettre kész embereket vár, akik szeretnének előrejutni az életükben, vállalkozó kedvűek, nem félnek a kihívásoktól, de igényük van motivációra, mentorálásra. A csoportban mentoráló, őszinte történeteket és tartalmakat osztanak meg, amivel segíteni igyekeznek a kapcsolatépítést, az egymásra találást és a konstruktív beszélgetéseket. A csoport tagjai között számos szakértő található, akik aktív résztvevőként tanácsolnak és bátorítanak mindenkit álmai megvalósításához – zárul a sajtóanyag.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Márka és Kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila

Marketingkommunikációs vezető: Kovács András Péter

Kampány lead – marketingkommunikáció: Cseh Tamás

Márka szakértő: Bödör András

Média senior szakértő: Kovács Kriszta

PR/social média: Ivády Gábor, Soós Edina, Katus Krisztina, Sörös József Péter, Farkas Adél

 

Kreatívügynökség: DDB

Kreatívigazgató: Galácz Karolina, Balogh Zsolt

Vezető stratéga: Gál Sarolta

Head of art: Guilherme Somensato

Senior copywriter: Nagy Máté

Ügynökségi producer: Kemenyiczki Alexandra

Account director: Palla Orsolya

Senior account manager: Sánta Réka

Senior digital producer: Maul Zsófia

 

Gyártóház: CineSuper Production

Producer: Mártonffy Zoltán

Gyártásvezető: Pálmai Zoltán

Rendező: Miki357

Operatőr: Garai Gábor

Vágó: Richter Nóra

Látványtervező: Illés Richárd

Colorist: Gaál Lacó

Stylist: Boncsér Szofi

Werkfilm: Videoninjas

Casting: Agatics Antal

VFX: Deimanik Balázs

Zeneszerző: Genser András

 

PR Ügynökség: Uniomedia

Creative Director: Pálfai Domokos

Head of Digital: Darányi András

Head of Content: Kustánczi Norbert

Account Director: Papp Enikő, Szabó Hedvig

Média specialista: Mechiat Zina

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsanna

Strategic Planner: Jenei Tímea

Media Planner: Martikán Kristóf

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés