hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a McDonald's szürkemarhás kampánya

Eljuttatta a Kreatív Online-nak a McDonald's és ügynöksége, a DDB az idei Magyar Hetek-kampány teljes anyagát, amely szeptember közepe óta fut.

hirdetés

A Magyar Hetek alkalmából a McDonald's két szürkemarhaburgerrel rukkolt elő, kakukkfüves és paprikás ízekben. Az étteremlánc a Vidékfejlesztési Minisztériummal egyeztetve, 98 éttermével kapcsolódott be az oltalom alatt álló, eredetvédett magyar szürkemarhahúst népszerűsítő kampányba. A húspogácsák a Hortobágy Nemzeti Park területén nevelkedett szürkemarhák húsából készültek.

KÖZTERÜLET, PRINT

REKLÁMFILMEK

Az alkotók a kampányról (Változtatás nélkül. Nem a Kreatív véleménye!)

"A jól ismert Magyar Hetek idén újra megérkeztek a McDonald's-ba. Méghozzá igazi különlegességekkel: a Kakukkfüves -, és Paprikás Szürkemarha burgerekkel.

Egy ilyen szilaj fogáshoz pedig szilaj reklámok illenek, szilaj szereplőkkel. Így lettek a "szürkemarhás cipóféle" szószólói a hortobágyi betyárok, mert bizony a Szürkemarha burgerek annyira jól sikerültek, hogy még a rejtőzködő legényeket is előcsalogatták nádasból.

A kampány pedig azokról az ellesett pillanatokról szól, amikor először találkoznak ezekkel a számukra kicsit furcsa, de mindenképpen lenyűgöző ételekkel. A betyárok régimódi és a McDonald's modern világának kissé abszurd találkozása adja a kampány jellegzetes, fűszeres ízét."

  

A stáblista
Márka: McDonald's
Termék: Magyar Hetek– Kakukkfüves -, és Paprikás Szürkemarha burger
Hirdető: McDonald's Magyarország 
Marketing: Laczó Eszter, Szabolcsi Vera, Pallós Anita
Reklámügynökség: DDB Budapest
Vezető kreatívigazgató: Tordai Péter
Head of Art: Guilherme Somensato
Kreatív csoportvezető: Békefi Dorka
Szövegíró: Länger Vera
Group Account Director: Majosi Judit
Account Manager: Tóth András Bence
Illusztrátor: Nagy Zita
Rendező: Esben Tønnesen
Operatőr: Szecsanov Martin
Produkciós cég: Future Films
Producer: Köves Ábel
Médiaügynökség: OMD
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés